روابط عمومی شهرداری اراک مقام ممتاز و برتر کشور شناخته شد

خبرگزاری فارس: شهرداری اراک مقام ممتاز و برتر کشور شناخته شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک شهریار بوالحسنی اظهار داشت: شهرداری اراک به عنوان کلان‌شهر به نمایندگی از مجموعه شهرداری اراک با حضور پر‌رنگ در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی‌های کشور، در شهر مقدس مشهد شرکت و مقام ممتاز و برتر کشور را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه غرفه شهرداری اراک در میان دیگر غرفه‌ها همانند نگینی زیبا خوش درخشید، افزود: شهرداری اراک به مدت سه روز کاری ساخت غرفه و غرفه‌آرایی را به انجام رساند و با ارائه دستاوردهای خود در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی به خصوص فعالیت‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی توجه کارشناسان و بازدید کنندگان را به سمت غرفه شهرداری اراک جلب کرد.

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک بیان داشت: شهرداری اراک چندین‌بار متوالی نیز در نمایشگاه‌های برپا شده در کشور شرکت و رتبه‌های قابل توجهی در زمینه‌های آموزش و پژوهش، فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی‌های کشور کسب کرده است.

آیین اختتامیه توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های کشور با حضور مسئولین، شهرداران، مدیرکل سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور و استاندار شهر مشهد در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در آیین اختتامیه از شهرداری اراک به دلیل کسب مقام ممتاز و برترین غرفه در نخستین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری در روابط عمومی تقدیر به عمل آمد و در بخش تبلیغات این نمایشگاه نیز موفق به کسب مقام برتر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.