تایید هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ،به دنبال پیگیری های به عمل آمده توسط تعدادی از اصحاب رسانه ونظر به شکایات وارده در خصوص ابهام در صلاحیت برخی از کاندیداهای هیات مدیره خانه مطبوعات وبررسی دقیق وکارشناسی،سرکارخانم«معصومه درودیان»به خاطر عدم انتشار منظم فصلنامه «وهم سبز» وبا عنایت به مفاد ماده ۲۴ و تبصره ۲ ماده ۲۱ اساسنامه خانه مطبوعات استان وبه دلیل اشتغال به شغل دولتی فاقد شرایط لازم بوده ولذا انتخاب ایشان به عنوان عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان مرکزی کان لم یکن اعلام می گردد.هم چنین آقای مهدی کرمی به دلیل اشتغال به شغل دولتی ،نیز فاقد شرایط عضویت در هیات مدیره بوده و عضویت ایشان هم کم لم یکن تلقی می شود.
براین اساس ،در بخش مدیران مسوول «ابوالفضل نیک عهد» با ۵۵ رای و «حسین مهدوی » با ۲۳ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای «رمضان یاحقی » با ۱۶ رای به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.
در حوزه روزنامه نگاران نیز « محمدهادی بیات» با ۴۶ رای،«نیره خاتون بیات» با ۴۲ رای و«سپیده کامیانی» با ۳۱ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم «شهربانو شاکری» با ۱۹رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
در بخش مسوولان سرپرستی روزنامه های سراسری «طیبه اصفهانی» با ۴۰ رای به عنوان عضو اصلی و آقای «مجید نیک عهد» با ۲۳ رای به عنوان عضو علی البدل ، در بخش مسوولان نمایندگی خبرگزاریها «علی حیدر شاه حسینی» با ۳۵ رای به عنوان عضو اصلی و آقای «مهدی نیک عهد» با ۳۰رای به عنوان عضوعلی البدل حائز شرایط حضور در هیات مدیره خانه مطبوعات استان مرکزی شدند.
همچنین« لیلا بنیادی» با ۳۸ رای و «مژگان حیدری»با ۳۷ رای به عنوان دو بازرس و خانم « معصومه صفری» با ۳۲رای به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات استان مرکزی انتخاب شدند.
بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات استان مرکزی اعضای هیات مدیره این تشکل صنفی برای دو سال و بازرسان برای مدت یک سال ارائه خدمت خواهند داشت.

لینک خبر در سایت اداره
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی
۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۳۲

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.