مسکن مهر شازند ناتمام مانده است

به گزارش مرکزی دیلی، غلامرضا ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان اینکه سه میلیارد تومان برای پروژه آب و فاضلاب شازند که یکی از مهمترین پروژه‌های این شهر است در نظر گرفته شده افزود: کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب و فاضلاب انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری ۵۰ درصد از کار انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت روان‌سازی حمل و نقل در سطح شهر گفت: دو میدان امام حسین(ع) و معلم در مرکز شهر به این منظور و همچنین به منظور اقدام جهت زیباسازی شهری در نظر گرفته شده که تا به حال ۷۰ درصد از کار انجام شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: جهت تفریح و سرگرمی مردم پیست دوچرخه‌سواری واقع در جاده عباس‌آباد شازند در حال احداث است که حدود ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

رئیس شورای شهر شازند به اهمیت وجود پارک‌های مناسب در بالا بردن سطح نشاط جامعه تأکید و بیان کرد: پارک‌های سطح شهر نورپردازی و با وسایل ورزشی تجهیز شده‌اند و همچنین چمن مصنوعی زمین فوتبال، پیست اسکیت و نیز زمین تنیس در این پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی از دیگر اقدامات شورای شهر و شهرداری شازند در جهت زیباسازی شهری سخن به میان آورد و عنوان کرد: با همکاری هنرمندان المان‌های میادین نوسازی و بعضأ تعویض شدند.

ساری به راه‌اندازی جایگاه سوخت CNG و ایجاد شغل برای پنج نفر اشاره و بیان کرد: جهت اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس شورای شهر شازند گریزی به آلودگی هوای شازند زد و ابراز کرد: جلسه‌های متعددی با حضور مسئولین استانی انجام شده و اخیرأ ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شازند راه‌اندازی شده است.

وی به اهمیت وجود هتل و مهمانپذیرهای مناسب تأکید و نیز به تأکید و تعجیل این شورا جهت ساخت این محل‌ها اشاره و بیان کرد: اقدامات اولیه جهت احداث مهمان‌پذیر انجام و سال آینده ساخت مهمان‌پذیرها شروع می‌شود.

ساری ادامه داد: همچنین با همکاری بخش خصوصی و شهرداری ساخت هتلی در ورودی شازند کلید خورده است که انتظار می‌رود تا یک سال آینده این پروژه تکمیل شود.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: شهرداری با مشارکت ۵۰ درصدی با بخش خصوصی مجتمع تجاری همراه با پارکینگ طبقاتی را در دست ساخت دارد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.