فعالیت رسمی دانشکده پرستاری شازند از اول بهمن ماه

به گزارش مرکزی دیلی، کتایون وکیلیان رئیس دانشکده پرستاری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، با اشاره به مستقل شدن فعالیت دانشکده پرستاری شازند از اول بهمن‌ماه گفت: دانشجویانی که ورودی سال‌های گذشته هستند همچنان در دانشکده پرستاری اراک ادامه تحصیل خواهند داد و صرفاً دانشجویان جدیدالورود از بهمن‌ماه دانشجوی دانشکده پرستاری شازند به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه ظرف مدت باقی مانده تا بهمن اقدامات نهایی راه‌اندازی دانشکده به پایان خواهد رسید، افزود: در حال حاضر مشغول تجهیز دانشکده، الزامات تحصیلی دانشجویان و استقرار مسئولین دبیرخانه و آمورش و … هستیم.

وکیلیان تصریح کرد: خوشبختانه دانشکده با تلاش‌های صورت گرفته مشکلی در خصوص فضا کلاس و اعضای هیئت علمی نخواهد داشت. تاکنون سه درخواست برای هیئت علمی داشته‌ایم که با جذب آنها اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری شازند به چهار نفر خواهد رسید.

رئیس دانشکده پرستاری استان تعداد دانشکده‌های پرستاری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اراک را سه دانشکده عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰۰ دانشجوی پرستاری در اراک، ۲۹۰ دانشجو در خمین و ۱۲۰ دانشحو نیز در شازند در حال تحصیل هستند که در شهرستان‌ها به جهت کمبود بیمارستان و بخش، دانشجویان بخشی از آموزش خود را در فصل تابستان در اراک می‌گذرانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.