اظهارات نماینده ولی فقیه دراستان در نشست با اصحاب رسانه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امروزه وظیفه سنگینی بر دوش اصحاب رسانه گذاشته شده است و فعالان این عرصه باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی بیان کرد: تحلیل‌ها و بررسی‌های غلط در رسانه به مثابه خیانت به انقلاب اسلامی ایران است که رسانه‌ها باید در این مهم دقت بسیار داشته و اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: قطعا سهل‌انگاری اصحاب رسانه در این مهم روند حرکت و ترویج فرهنگ اسلامی را در کشور کند خواهد کرد.

دری‌ نجف‌‌‌‌‌‌‌‌آبادی بر لزوم تاسیس قرارگاه جبهه جنگ نرم تاکید کرد و ادامه داد: در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان لزوم تاسیس قرارگاه جبهه جنگ نرم و فرهنگی ضروری است که مسئولان باید به آن توجه ویژه کنند.

وی خاطر نشان کرد: انسان‌ها با مفهوم متعالی و پایبندی به ارزش‌های دینی، معنا پیدا می‌کنند و مومنان کسانی هستند که بر این دو مولفه اساسی پایبند و متعهد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ پدید آمدن جریان دو جنگ جهانی اول و دوم زمینه را برای غلبه فرهنگ غربی بر فرهنگ رنسانس و به وجود آمدن فرهنگ سکولار و کثرت‌گرا به معنای غربی آن را فراهم کرد.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه در جنگ جهانی اول نظام‌های سلطه‌گر، جهان را بر طبق خواسته و اراده خود تقسیم کردند، اظهار کرد: در این راستا سازمان ملل متحد در راستای جلوگیری و کاهش جنگ‌ها و تلفات مادی و معنوی تاسیس شد، گر چه بلافاصله بعد از تشکیل این سازمان جنگ جهانی دوم به وقوع پیوست.

وی گفت: در آن برهه از زمان اگر چه ایران اعلام بی‌طرفی در جنگ را کرده بود، اما به تصرف دشمنان درآمد که متاسفانه این امر به گرانی مواد اولیه و قحطی در سراسر کشور منجر شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: کشور ایران با متحمل شدن تمام مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به ویژه در هشت سال دوران دفاع مقدس سرافراز بیرون آمد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.