ثبت نام ۳۵۲ داوطلب انتخابات شوراها در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۵۶ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و مابقی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا از دوشنبه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است، تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه یکم اردیبهشت‌ماه امسال ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: 352 داوطلب انتخابات شوراها در استان مرکزی ثبت‌نام کردند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ارائه اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر همه صفحه‌های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید در ابعاد سه در چهار و اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر را از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا دفاتر ICT روستایی کار ثبت‌نام از داوطلبان را بر عهده دارند.

نصراللهی ادامه داد: در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، سه هزار و ۵۰ نفر به عنوان عضو اصلی و یک‌‌‌هزار و ۷۷۰ نفر به عنوان عضو علی‌البدل شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی انتخاب خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عرصه خطیر انتخابات آزمون بزرگی برای تثبیت نظام اسلامی است، عنوان کرد: برگزاری امر خطیر انتخابات به صورت شفاف و روشن جز با همفکری و همکاری آحاد مردم به‌ویژه معتمدان برخاسته از مردم محقق نمی‏شود که باید برای تحقق این مهم همه تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی نیز باید همچون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اهتمام به قانونمداری و مردمد‏اری برگزار شود، تصریح کرد: یکی از ابرازهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تلاش برای بالا بردن همفکری و همدلی، تعهد به کار و آگاهی و آشنایی از قوانین و مقررات این انتخابات است.

نصراللهی اظهار داشت: اعضای هیئت‏های اجرایی با آشنایی به وظایف و مقررات نقش مهمی در حسن اجرای انتخابات دارند که باید به درستی به وظایف خود عمل کنند.

وی بر حفاظت و رعایت موارد امنیتی در گفتار هیئت‌های اجرایی و نظارت تأکید کرد و گفت: باید به مردم این اطمینان خاطر را بدهیم که تنها کسی که سرنوشت آن‌ها را مشخص می‌کند، خود مردم هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.