ابطال کارت سوخت وانت‌بارها در صورت ثبت‌نام نکردن در طرح ساماندهی

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اراک گفت: در صورت ثبت نام نکردن در طرح ساماندهی وانت بارها، کار سوخت این وسایل باطل خواهد شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، رضا علی نقی‌پور در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در خصوص طرح ساماندهی وانت بارها و کامیونت ‌های سطح شهر در شهر اراک و حومه اظهار داشت: مرحله ابتدایی این طرح طبق ابلاغ وزارت کشور در سال ۸۷-۸۸ انجام شد و امسال مرحله دوم آن به منظور تعیین صلاحیت و صدور پروانه از بیستم فروردین ماه آغاز شده است.

وی در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت: از مزایا این طرح می توان به استفاده از بیمه تامین اجتماعی جهت درمان و بازشستگی،‌ تبدیل به احسن خودروهای فرسوده، استفاده از تسهیلات بانکی و استفاده از سهمیه سوخت عمومی اشاره کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اراک افزود: برای رفاه شهروندان سه مرکز خدمات پستی در نظر گرفته شده است که مقاضیان می توانند مدارک خود را از طریق ادارات پست واقع در خیابان رودکی میدان رودکی، خیابان مخابرات باجه اداره پست و خیابان هپکو خیابان نواب صفوی برای تاکسی رانی پست کنند.

وی در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام مرحله دوم طرح ساماندهی گفت: برای ثبت نام در مرحله دوم این طرح مدارکی شامل برگ ثبت نام اینترنتی مرحله اول به همراه کدرهگیری، مدارک خودرو( شامل سند، برگ سبز و کارت خودرو) ،شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، گواهی نامه و عکس ۳ در ۴ نیاز است.

علینقی‌پور تصریح کرد: برای روستاییان نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که در صورتی که تعداد وانت بارهای در روستاها زیاد باشد می توانند به اداره پست روستای خود مراجعه و ثبت نام کنند و نیازی به مراجعه به شهر اراک نیست.

وی اضافه کرد: مدارک وانت بارهایی که پروانه از سازمان تاکسیرانی اراک دارند پس از ثبت نام به ستاد سوخت ارسال می شود تا مقدار کارت سوخت خود را تثبیت کنند و در صورتی که پروانه آنها از مراکزی غیر از تاکسیرانی اراک باشد نام آنها به ستاد سوخت ارسال نخواهد شد و کارت سوخت آنها باطل می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.