نقش وزارت اطلاعات به عنوان ضامن اصلی امنیت کشور در همه جا پررنگ است

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: یکی از مهمترین نیازهای انسان نیاز به امنیت است و از بین انواع امنیت ها امنیت جانی و روحی و روانی از مهمترین امنیت ها است.

وی افزود: یک جامعه از انسان های فراوان تشکیل شده  است و امنیت روحی مهمترین نیاز آن جامعه است و چه بسا اهمیت آن از امنیت قضایی و امنیت شغلی بالاتر باشد.

حجت الاسلام ایمانی مقدم ادامه داد: وزارت اطلاعات مولود انقلاب اسلامی است و پاک ترین و امین ترین انسا های کشور در آن قرار دارند و بار سنگین تامین امنیت  کشور را به عهده دارد این نهاد از خود مردم تشکیل شده و دغدغه اصلی آن تامین آسایش روحی روانی و رفاه مردم است.

‌وی با بیان اینکه نگاه وزارت اطلاعات نگاه مردمی و خدمتگذاری به مردم است افزود: ایران اسلامی بیشترین دسیسه و توطئه های خارجی را علیه خود دارد و تمام شبکه های جاسوسی و استعماری درایران در حال فعالیت هستند هم در حوزه اعتقادی که قصد تضعیف باورهای دینی ما را دارند و هم در حوزه امنیت و اقتصادی و سیاسی که با هدف تضعیف پایه های سیاسی و امنیتی کشور فعالیت می کنند و با این فضای دسیسه و توطئه متاسفانه اطراف ایران را نا امن کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: نقش اطلاعات به عنوان ضامن اصلی امنیت در کشور پررنگ است و همه جا موفق عمل کرده و جا دارد همانگونه که در فناوری هسته ای، علوم نوین و تولید علم و خیلی از بخش های دیگر احساس افتخار می کنیم در حوزه امنیت نیز ما به داشتن نیروهای مومن و پرکار افتخار کنیم.

حجت الاسلام ایمانی مقدم ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در کار و ماموریت خود اخلاص و فداکاری و پرهیزکاری را سرلوحه فعالیت خود قرار دادند و در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه ای درنگ نمی کنند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.