امام جمعه ساوه: برخی کشورهای منطقه در تقویت تروریسم نقش داشتند

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام سید ‘حسین تقوی’ در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه افزود: این گروه های تروریستی مانند داعش با دلارهای برخی حکومت های منطقه اقدام به راه اندازی ارتش و تقویت قدرت خود کرده اند.

وی با بیان اینکه هفته جاری گروه های تروریستی تحرکات تازه ای را آغاز و عده ای از مردم بی گناه را کشتند، اظهار امیدواری کرد که اقدام و حرکت جدی برای سرکوبی داعش انجام شود و تنها به وعده و وعید اکتفا نشود.

وی بیان کرد: معاون اوباما (رییس جمهوری آمریکا) اعلام کرده که کشورهایی مانند عربستان، ترکیه، قطر و امارات در رشد تروریسم نقش داشته اند.

حجت الاسلام تقوی با گرامیداشت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان ( عج ) برای ایجاد امنیت، جلوگیری از نفوذ دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان در بخش های مختلف تلاش می کنند.

وی در خصوص برگزاری چهارمین نشست دولت با مجلس اظهار کرد: این نشست به منظور همدلی و بررسی راههای بهبود وضعیت اقتصادی کشور انجام شد.

وی اظهار کرد: رییس جمهوری در این نشست اعلام کرد که کشور از وضعیت رکود خارج، تورم مهار و در بازار ثبات حاکم شده است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.