نگاهی به عناوین خبری روزنامه های نوید و عطریاس استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این نشریه از قول مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ‘علی اصغر میرمحمد صادقی’ آورده است: تاکنون ۴۵۰ هزار نفر مدارک لازم را برای دریافت تسهیلات ازدواج تکمیل و ارایه کرده اند.

این مطلب افزوده است: کسانی که در سایت بانک مرکزی برای ازدواج ثبت نام می کنند ۱۰ روز بعد از ثبت نام و دریافت کد رهگیری باید به بانک مربوطه مراجعه کنند و اگر تا دوماه مراجعه آنها به تعویق بیفتد از سیستم حذف می شوند.

در بخشی از این مطلب آمده است: برخی از بانکها در استانها از قبل متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج داشته اند لذا ثبت نام در آن بانک ها فعلا متوقف شده تا متقاضیان به سایر بانکها مراجعه کنند.

غیر قانونی بودن افزایش خودسرانه شهریه مهد کودک ها عنوان دیگری خبری روزنامه نوید از قول ‘آذردخت همتا’ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی است.

در این مطلب امده است: هیچ یک از مسوولان مهدهای کودک نمی توانند بدون ابلاغ بهزیستی شهریه های خود را افزایش دهند و میزان پیشنهادی شهریه مهدهای کودک در سال جاری برای تایید به بهزیستی کشور ارسال و پس از نهایی شدن از اول مهرماه اجرایی می شود.

در بخشی از این مطلب امده است: تعرفه شهریه مهدهای کودک بر اساس منطقه شهر و ستاره دار بودن آنها مشخص می شود و بدیهی است برای مهدهای کودک متقاضی توزیع ناهار، صبحانه و میان وعده نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است که در صورت رضایت کتبی خانواده ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

برپایی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در پنج شهر استان، بی سابقه بودن آرامش در بازار سکه در ۳۵ سال گذشته، ممنوعیت قطع آب، برق و گاز مراکز آموزشی و واگذاری کارها باید به بخش خصوصی از دیگر عنوان های خبری برجسته این شماره روزنامه نوید استان مرکزی است.

روزنامه نوید به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈسیدمحسن الحسینیˈ و با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در چهار صفحه در گسترده استان مرکزی توزیع می شود.

**** روزنامه عطر یاس استان مرکزی نیز عنوان درشت خبری شماره ۵۱۰ خود را به کارویژه های نقد پذیری اختصاص داده و به تحلیل حضور استاندار مرکزی در جمع گروه سیاسی اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی اختصاص داده است.

در این مطلب به نقل از آقای مقیمی استاندار استان مرکزی آمده است: تورم ۴۵ درصدی ره آورد دولت اصولگرایان برای مردان اعتدال است و دولت یازدهم کشور را با ۴۵ درصد تورم از دولت قبل تحویل گرفت که در همان زمان رییس جمهوری قول داد این تورم در سال اول به ۳۵ درصد و در سال دوم به ۲۵ درصد کاهش یابد.

در این مطلب آمده است: تورم ۴۵ درصدی در سال ۱۳۹۱ در شرایطی بود که تنها درآمد نفتی کشور در همان سال به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار می رسید این رقم به اندازه درآمد نفتی ده دولت قبل بود.

روزنامه عطریاس اضافه کرده است: در سند چشم انداز رشد اقتصادی هشت درصد پیش بینی شده بود درحالی که رشد اقتصادی در سال ۱۳۹۱ منفی شش و هشت دهم درصد بوده است و با نرخ بیکاری دو رقم مواجه بودیم.

اتمام عملیات آبرسانی به شهرک امیرکبیر فرمهین،غرق شدن دو نوجوان اراکی در دریا و بازتابهای اجتماعی آن و کافی شاپ ها قهوه خانه نیستند و قرار نیست دنیا را تکان دهیم از عنوانهای برجسته روزنامه عطر یاس استان مرکزی است.

روزنامه عطر یاس به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈداود باقریˈ و با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هشت صفحه منتشر می شود و صفحات اول و آخر آن تمام رنگی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.