انتصاب مدیرکل جدید دامپزشکی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، در این مراسم که رئیس سازمان دامپزشکی کشور، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اراک، معاون استانداری، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولان حضور داشتند، علی رضایی‌‌پور به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان مرکزی معرفی شد و از زحمات سید سعید حسینی تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به مشکلات موجود در سازمان دامپزشکی گفت: کمبود اعتبارات و منابع مالی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی اداره کل دامپزشکی در سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: مشکلات مالی و اعتباری لازم مانع از تلاش و جدیت کارکنان این سازمان در راستای عمل به وظایفشان نشد و همیشه همکاران ما به بهترین شکل ممکن به وظایف خود در تامین سلامت جامعه عمل کردند.

حسینی تصریح کرد: تولید غذای سالم و تامین امنیت غذایی از برنامه‌های استراتژیک در استان بوده و در این راستا ارائه تولیدات با کیفیت بر محور دانش‌های روز جزو برنامه‌های بخش کشاورزی است.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به حوزه فعالیت این سازمان گفت: اداره کل دامپزشکی باید در راستای ایفای نقش خود در سطح استان نسبت به پایش و مراقبت و کنترل بیماری‌های دامی اهتمام جدی داشته باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.