برگزاری جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سید احمد خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی استان مرکزی در سال جاری به منظور افزایش روزافزون احساس امنیت اجتماعی در نظر دارد تا در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خویش جشنواره‌ای با عنوان «رسانه و نظم و امنیت عمومی» با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه در سطح استان برگزار کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، کمربندی شمالی روبروی برق باختر، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی آماده دریافت آثار ارسالی می‌باشد.

خسروی با اشاره به هفته ناجا که از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه سال جاری و با شعار «پلیس؛ تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» می‌باشد، گفت: نشست فرماندهان و مسئولین انتظامی در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷، همایش موتورسواران قانونمند، همایش طلایه‌داران فرهنگ، تقدیر از شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی، اهدای خون توسط کارکنان انتظامی، غباروربی مزار شهدا از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نشست علمی و تخصصی با اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه‌های سیار، همایش پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، افتتاح طرح‌های عمرانی و کلنگ‌زنی ساخت اماکن و … را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.

خسروی با اشاره به شعار هفته ناجا مبنی بر «پلیس؛ تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» تصریح کرد: در این شعار که به عنوان شالوده سیاست‌های اجرایی نیروی انتظامی در طول سال مورد تاکید قرار می‌گیرد تلاش جهادی ضرورتی برای اثبات کارآمدی پلیس و یکی از تجربه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس است که سعی می‌‌شود با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های درون سازمانی و اقشار اجتماعی در مسیر نهادینه کردن فرهنگ امنیت اجتماعی و توسعه رویکرد جامعه محوری در اجرای ماموریت‌ و وظایف محوله تلاش مضاعف انجام گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.