میرگلوبیات:کارگران شرکت پروفیل ساوه ۴ ماه حقوق معوق دارند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: فرصت خدمت گذاری کوتاه است از شما می‌خواهم اجازه ندهید فرصت سوزی شود مردم مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و دیگر توان انجام بازی‌های سیاسی کودکانه را ندارند.

وی افزود: به دلیل ضعف مدیریت استان مرکزی وسپردن آن به دست افراد بی‌کفایت و نالایق اکثر مردم ساوه و زرندیه به شدت درخواست الحاق به قم را دارند، لطفا به داد مردم برسید.

میرگلو بیات همچنین در تذکری به وزیر صنعت ، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای وزیر به کمک کارگران شرکت پروفیل ساوه بشتابید شرکتی با ۹۲۰ کارگر و ۴ ماه حقوق معوق، آیا می‌دانید سفره خالی یعنی چه؟

آیا می‌دانید کارگر بیمار بدون اعتبار دفترچه یعنی چه؟ چه زمانی مطالعات شما تمام خواهد شد.

نماینده مردم ساوه در مجلس همچنین خطاب به رئیس جمهور و هیات وزیران اظهار کرد: این چه حمایتی از تولید است که به دلیل کاهش تعرفه گمرکات در سال ۹۲ از ۴۰ درصد به ۲۰ درصد و اعطای وام بانکی با سود ۳۰ درصد به تولید کنندگان و پرداخت ارز ۲۵۰۰ تومان هم به تولید کننده و هم به وارد کننده موجب واردات بی‌رویه کالاهای بی‌کیفیت به داخل کشور شده است.

وی تصریح کرد: افزایش ۱۲۵ درصدی واردات موجب رکود و تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران مراکز صنعتی ساوه و زرندیه شده است.

میرگلو بیات همچنین از وزیر کار درخواست کرد که به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی رسیدگی کند و خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چه زمانی می‌خواهید به داد کشاورزان زحمت‌کش برسید؟

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.