عناوین هفته نامه های سرچشمه، آوای خمین وچشم براه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،  هفته نامه سرچشمه عنوان درشت صفحه اول شماره ۷۱۰ خود را به مسائل مربوط به بررسی آلودگی هوای کلان شهر اراک اختصاص داده و به نقل از استاندارمرکزی نوشته است: کلان شهر اراک ازحمل ونقل ریلی برخوردار خواهد شد.

‘ محمدحسین مقیمی ‘ ادامه داده است: براساس مصوبات هیات دولت شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت از امتیاز حمل ونقل ریلی برخوردار خواهند شد؛ اما اراک با جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر با توجه به شرایط خاص آب و هوایی در زمره شهرهای بالای یک میلیون نفر آلاینده جای گرفته تا مشمول برخورداری از سیستم حمل ونقل ریلی شود.

هفته نامه سرچشمه افزوده است: براس این تصمیم برای ایجاد سیستم حمل ونقل ریلی در شهر، ۵۰درصد هزینه ها را دولت متقبل می شود و مابقی را شهرداری اراک می پردازد.

نشریه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی ، سیاسی سرچشمه به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی’ مصطفی قاسمی ‘ در گسترده استان مرکزی توزیع می شود.

*** ‘ ۱۰۲ میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان خمین اختصاص یافت ‘ عنوان درشت صفحه اول هفته نام آوای خمین در شماره ۵۵۹ است.

این هفته نامه به نقل ازنماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود است: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه به این شهرستان اختصاص داده شده است.

‘ محمدابراهیم رضایی ‘ ادامه داده است:از اعتبارت تخصیصی مذکور به خمین ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی، ۲۰ میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی روستایی و ۱۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح های هادی روستایی است.

هفته نامه آوای خمین افزوده است: ۱۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای چهاربانده شدن محور خمین به شازند، ۹ میلیارد ریال برای چهار بانده شدن محور خمین به اراک و مابقی در بخش توسعه آموزش و پرورش، دانشکده علوم قرآنی و تجهیزات پوشش دیجیتال شهرستان خمین هزینه خواهد شد.

‘سهم استان مرکزی ازاعتبارت ملی – استانی ۵۷۰ میلیارد ریال است، باند سارقان طلاوجواهرات کودکان در خمین متلاشی شد و دومین دوره مسابقات شطرنج آزاد در خمین برگزار شد’ از دیگر عناوین هفته نامه آوای خمین است.

هفته نامه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و ورزشی آوای خمین به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ‘ فاطمه لطفی ‘ در استان های مرکزی، قم، اصفهان، همدان و لرستان توزیع می شود.

*** هفته نامه چشم براه یکی از عناوین صفحه اول خود در شماره ۳۶۳ را از قول فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان به ‘ کشف محموله قاچاق گوشی تلفن همراه ‘ اختصاص داده است.

این هفته نامه افزوده است: این محموله قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دلیجان کشف و ضبط شد.

هفته نامه چشم براه افزوده است: محموله قاچاق حاوی ۸۲۵ گوشی تلفن همراه است که بدون هیچ مدرک گمرکی مورد تایید در حال حمل بود.

‘همایش سرمایه گذاری شهرداری کلاشن شهر اراک برگزار می شود’ از دیگر عنوان خبری هفته نامه چشم براه است.

این نشریه به نقل از شهردار اراک’ محمدابراهیم عباسی’ آورده است: این همایش با محورهایی از جمله سرمایه گذاری در پروژه های شهری موجود، امکان سنجی مشارکت بخش خصوصی و رویکرد مدیریت شهری در پروژه های سرمایه گذاری برگزار می شود.

وی بیان کرد: این همایش ۲۹ مهرماه درفرهنگسرای شهرداری اراک برگزار می شود و استفاده از پتانسیل ها و سرمایه های خرد وکلان استان مهمترین سیاستی است که در شهرداری اراک در راس برنامه ریزی های اقتصادی قرار گرفته است.

هفته نامه چشم براه استان مرکزی با مشی سیاسی، ورزشی، فرهنگی واجتماعی به صاحب امتیازی ومدیر مسوولی

‘رمضان یاحقی’ منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.