استاندار:قصور احتمالی در حادثه غرق شدن دانش آموزان استان مرکزی پیگیری شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «محمدحسین مقیمی» روز یکشنبه در نشست شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان مرکزی در اراک، این حادثه دلخراش را به خانواده های داغدار تسلیت عرض کرد و افزود: اگر در این حادثه قصوری احتمالی وجود داشته، باید با عوامل آن برخورد جدی شود.

وی بیان کرد: این حادثه دلخراش جبران ناپذیر است و به لحاظ انسانی غم سنگینی را برای مردم این استان رقم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در حاشیه این نشست در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اردوی دانش آموزان این استان به انزلی در راستای تفاهم نامه هلال احمر جمهوری اسلامی با وزارت آموزش و پرورش به منظور ارتقاء مهارت های امدادی دانش آموزان صورت گرفت که متاسفانه دو نفر از دانش آموزان ممتاز این استان در دریا غرق شدند.

«شهریار فولادوند» افزود: این اردو متعلق به جمعیت هلال احمر بوده و در کنار دانش آموزان یک مربی از آموزش و پرورش نیز حضور داشته است.

وی عنوان کرد: این اتفاق خسارتی جبران ناپذیر است و پیگیری برای قصور احتمالی این حادثه در دست بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: مقرر شده بود دانش آموزان دختر این استان نیز ۲۰ شهریور به اردوی انزلی اعزام شوند که به دلیل این حادثه دلخراش این اعزام نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور لغو شد.

«بهنام شاملو» و «ابوالفضل روشنایی» دو دانش آموز مقطع متوسطه اول استان مرکزی هستند که ۱۸ شهریور جاری در دریای انزلی غرق شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.