عطر یاس: رشد۸۰ درصدی آثار هنرمندان جلوه ی جشنواره فیلم جوان اراک است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا،این روزنامه در مقاله خود آورده است: برگزاری پنجاهمین جشنواره منطقه ای فیلم جوان با حضور هنرمندان هشت استان کشور، اتفاقی مبارک و مهم برای اصحاب فرهنگ و هنر است که این بار به میزبانی اراک برگزار شد.

در این مطلب آمده است: به گفته کارشناسان و داوران، این جشنواره شاهد نگاه حرفه ای عکاسان و جسارت پرداختن به موضوعات و پدیده های هدفمند است که این مهم با خود کیفیت تولیدات را همراه دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: این جشنواره با نمایش ۱۱ فیلم کوتاه ، برگزاری کارگاههای فیلم نامه نویسی ، سینمای تجربه گرا و کارگاه عکاسی مستند اجتماعی همراه بود که مطالب آن پشتوانه علمی و مشورتی اثرگذاری در حوزه فیلم و سینما محسوب می شود.

در این مطلب آمده است: جشنواره های فیلم منطقه ای کانون بازتابنده ی هویت ، زبان ، ارزشها و یژگی های قومی و خرده فرهنگها است و حمایت موثر و کیفی کردن نحوه برگزاری آنها در رشد نسل جدید سینمایی اثرگذاری مستقیم دارد.

آغاز عملیات کتابخانه بزرگ اراک هدیه هفته دولت به اهالی فرهنگ و هنر اراک، بهره برداری از ۵۰ پروژه راه و شهرسازی، افتتاح بیمارستان فراهان ، کار کودکان در آرامستان و هشدار به مسوولان و دیدگاههای رییس جمهور اصلاحات در خصوص مشارکت فکری و اجرایی مردم از دیگر مطالب این شماره روزنامه عطر یاس استان مرکزی است.

روزنامه عطر یاس استان مرکزی به مدیرمسوولی و صاحب امتیازی ˈداود باقریˈ منتشر می شود و مشی آن سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.