راه‌اندازی بیمارستان نیمه‌کاره فراهان مطالبه عمومی مردم است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از تفرش، سعید فائض پور در شورای اداری مشترک شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان در تفرش اظهار کرد: این شهرستان تازه تاسیس نیازمند نگاه کارشناسی عمیق در تقویت زیرساختها و حل کمبودها و نواقص است.

وی افزود: فراهان خطه عالم پرور و بی نظیری است که گردشگران خاص خود را دارد و برای توسعه گردشگری در منطقه تکمیل پروژه هتل مروارید در ورودی این شهرستان ضروری است.

فرماندار فراهان تصریح کرد: حل مشکلات بهداشت و درمان، استقرار ادارات دولتی، ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزی، مهمترین مسائل و مشکلات فراهان است.

فائض پور با اشاره به خدمت رسانی به مردم گفت: چشم امید مردم ولایت مدار به فعالیت ها و گسترش توسعه های بخش های مختلف از سوی مسئولان نظام دوخته شده و در این راستا مسئولان باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: خدمت توام با اندیشه موجبات رشد و بالندگی استان مرکزی و شهرستان فراهان را بیش از پیش فراهم می سازد، بنابراین تمام مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار فراهان تصریح کرد: ظرفیت های کشاورزی بالایی در شهرستان فراهان وجود دارد که باید از آنها نهایت بهره را برد اما کمبود منابع آب های زیرزمینی یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان این منطقه است که مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

فائض پور با اشاره به نبود نمایندگی ادارات در فراهان گفت: یکی از نیازهای اساسی این شهرستان ایجاد نمایندگی های ادارات دولتی، تکمیل جاده اراک – فرمهین، پل روگذر و توسعه شبکه آبرسانی و بهسازی معابر روستایی است که با جدیت در برنامه های این فرمانداری قرار دارد.

وی افزود: تکمیل اعتبار مورد نیاز مجتمع اداری شهرستان، تامین اعتبار مورد نیاز آب شهر فرمهین و استقرار ادارات در بخش خنجین از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی این شهرستان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.