مراجعه و اعزام ۱۶۵۰ نفر به بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا فتح‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال یک‌هزار و ۶۵۰ نفر به علت حوادث رانندگی مصدوم و در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری و یا سرپایی درمان شده‌اند.

وی تصریح کرد: مراجعه این میزان بیمار آثار و تبعات سنگینی را به اقتصاد درمان استان و شهروندان تحمیل می‌کند که بسیاری از شهروندان را به واسطه نقص عضو و… از فعالیت‌های اقتصادی باز می‌دارد و آثار و عوارض اجتماعی فراوانی را بر جامعه تحمیل می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزیی از حقوق شهروندان محسوب می‌شود و آحاد مردم باید خود را ملزم به رعایت این قوانین بدانند.

فتح‌آبادی تاکید کرد: آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک باید در دستور کار تمامی دستگاه‌های فرهنگی قرار گرفته و این آموزش‌ها باید از مهدهای کودک و مقاطع سه‌گانه تحصیلی مورد توجه قرار داده شود.

وی گفت: مردم نقش اساسی و اصلی را در کاهش تصادفات ایفا می‌کنند و این مردم هستند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی میزان وقوع تصادفات و به دنبال آن خسارت‌های جانی و مالی را کاهش می‌دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.