روایت هفته نامه راوی ازخودداری یک سینما ازبرگزاری جشنواره فیلم یهودی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،این هفته نامه افزوده است: با شدت گرفتن بحران غزه، سالن سینمایی در شمال لندن از میزبانی جشنواره فیلم های یهودی به علت آنکه حامی مالی آن سفارت اسرائیل در بریتانیا بود، خودداری کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: قرار بود دست کم ۲۶ فیلم در ماه نوامبر در سینمایˈ ترایسیکل تیه تر ˈ در منطقه کیلبرن به نمایش در آید.

این هفته نامه افزوده است: مسوولان این سینما گفته اند که هیچگونه حمایت مالی از سوی ˈ هیچکدام از طرف ها ی درگیر ˈ را قبول نخواهند کرد و پیشنهاد کرده اند این جشنواره می تواند برای برگزاری از منابع مالی این سینما استفاده کند.

این هفته نامه ادامه داده است: اما در مقابل ˈ جشنواره فیلم های یهودی بریتانیا ˈ در خواست سینما تراسیکل را ˈ غیر قابل قبول ˈخوانده است.

این هفته نامه یادآور شده است: بحران غزه بر رخدادهای فرهنگی و هنری هم تاثیر گذاشته است و گروه ترش متال مگادیث و سیلو گرین، خواننده آمریکایی، کنسرت های کلیک خود در اسرائیل را لغو کردند.

در ادامه مطلب آمده است: همچنین شمار دیگری از هنرمندان نیز در هفته های اخیرکنسرت های خود در اسرائیل را لغو کرده اند نیل یانگ، خوانند پیشکسوت کانادایی و گروه یک استریت بویز از دیگر هنرمندانی بوده اند که به تازگی کنسرت های خود را در اسرائیل را لغو کرده اند.

**دختر بچه ای که پس از ۱۰ سال زنده شد

این هفته نامه یکی دیگر از تیترهای صفحه اول خود را به ˈدختر بچه ای که پس از ۱۰ سال زنده شدˈ اختصاص داده است.

این هفته نامه به داستان دختری می پردازدکه پس از ۱۰ سال از سونامی مرگبار اندونزی و در حالی که در این سال ها تصور می شد در سونامی کشته شده، زنده پیدا می شود.

در ادامه مطلب آمده است: یک زن و شوهر در آچه اندونزی پس از ویران شدن خانه خود در سونامی ۲۰۰۴ به این باور رسیدند که دختر چهار ساله خود را از دست داده اند.

تصادف دو خودرو و قطار در اراک چهار کشته برجا گذاشت، جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده پیدا شد، خروج سه واگن قطار مشهد- تهران از خط، نامه معاونین شهردار به دکتر کاظمی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک، خانه هایی با رنگ و بوی فحشا در تهران، آشفتگی جهان عرب و حمله اسرائیل به غزه و لازمه حمایت از دولت حفظ اعتماد عمومی است از دیگر عنوان های صفحه اول هفته نامه ˈ راوی ˈ است

هفته نامه راوی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ˈحسین مهدوی ˈ در سال پانزدهم انتشار خود قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.