مدیران استانی ملزم به حمایت از سیاست‌های دولت هستند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، شکرالله حسن بیگی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان و مشاوران با اشاره به توجه به صلاحیت ها در کنار تفکرات سیاسی اظهار کرد: در انتصاب مدیران در کنار علائق سیاسی، توجه به صلاحیت و توانمندی های اداری و اجرایی آنها مد نظر است.

وی افزود: مدیران اگر صرفا سیاسی باشند و توان کار اجرایی را نداشته باشند، دولت زیر سوال می رود.

معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برای مدیریت  نباید فقط به علائق سیاسی توجه شود، گفت: باید هرکس براساس صلاحیت ها وارزش ها وتوانمندی هایش در مسئولیت ها قرار گیرد، به طوری که وی بتواند به نحو مطلوب کار  ومسئولیت خود را اداره کند در این صورت است که زمینه مناسب اخلاق اداری فراهم می شود .

وی تصریح کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیران توانمند، باتجربه، با انگیزه و متعهد دارد و لازمه پیشبرد اهداف دولت، وجود چنین مدیرانی است.

حسن بیگی با اشاره به نحوه انتخاب و انتصاب مدیران ‌گفت: ابتدا ویژگی های کلی، عمومی و تخصصی فرد بررسی می شود و سپس به مقامات بالا پیشنهاد می گردد  بعد از آن با مقامات و دستگاه های مسئول از جمله نمایندگان شهرستان ها،‌گروه های مرجع و فعالین اجتماعی و سیاسی مرتبط هماهنگ می شود و بعد از ایجاد تعامل و انجام استعلامات، حکم فرد زده می شود.

وی داشتن تفکر جدای از ارتباط تشکیلاتی داشتن با احزاب را مهم بر شمرد و افزود:‌ برخی فکر می کنند روحیات یک گروه سیاسی خاص را داشتن و حامی آن تفکر بودن منوط به داشتن رابطه تشکیلاتی با آن گروه هاست، در حالیکه اینگونه نیست و بسیاری از افراد هستند که حامی یک جریان یا تفکر هستند لیکن لزوما ارتباط تشکیلاتی با احزاب و گروه های مرتبط ندارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.