واحدهای مسکن مهر در استان مرکزی آماده تحویل به متقاضیان است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، غلامرضا خرمی امروز با اشاره به تحویل مسکن مهر به متقاضیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون واحدهای پروژه ۵۰۱ واحدی تفاهم‌نامه ۳جانبه مسکن مهر آماده تحویل شده‌ است.

وی افزود: در صورتی که متقاضیان این واحدها نسبت به واریز کل سهم آورده خود و اصل دفترچه اقساط و انعقاد قرارداد عرصه اقدام کرده باشند واحد مربوطه به آنها تحویل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های راهسازی استان گفت: عملیات لکه‌گیری پل فرفهان کمربند شمالی خمین با بهره‌گیری از ۱۰۵ تن آسفالت گرم اخیرا به پایان رسیده است.

خرمی تصریح کرد: در روزهای گذشته و به منظور کمک به رانندگان وسایط نقلیه در رانندگی ایمن و بدون دغدغه عملیات لکه‌گیری محور خمین محلات با استفاده از ۲۰ تن آسفالت گرم انجام شد.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت سه راهی خمین ـ رباط‌مراد به همت اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین در مرحله اجرا قرار گرفت که برای اجرای این پروژه از ۴۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این اداره در آشتیان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان هم اکنون تعدادی پروژه را در این شهرستان در دست اقدام دارد.

خرمی تصریح کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان آشتیان به منظور رفاه حال هموطنان و جلوگیری از بروز سانحه، عملیات حریم‌زنی محور حاتم‌آبادـ آشتیان اجرا شده است، در این عملیات در مجموع ۲۵ کیلومتر حریم‌زنی انجام شد.

وی افزود:‌ در حوزه همین شهرستان در روزهای گذشته و به منظور خط‌کشی مناسب محور آشتیان ـ مزرعه‌نو عملیات مشخص کردن آکس جاده برای خط کشی این محور در مسافتی به طول ۱۲ کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان خمین عملیات ترانشه برداری و تعمیرات در دست اقدام است که این پروژه نیز به حجم ۳۰۰ متر مکعب در محور اراک خمین در حال انجام است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.