تحقق ارتقای فرهنگ زیست محیطی استان مرکزی با همکاری رسانه ها

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، امیر انصاری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته محیط زیست استان هدف از برپایی این نشست را ضرورت پیگیری مشکلات زیست محیطی  دانست و گفت: مشکل زیست محیطی با همکاری دستگاه های مسئول و استفاده از ظرفیت های مردمی  کاهش می یابد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه این نشست از ۹ مصوبه تشکیل شده است افزود: اختصاص یک جلسه شورای اداری استان به موضوع محیط زیست، آموزش دانش آموزان ابتدایی در خصوص توجه به اهمیت محیط زیست ایجاد شبکه پالایش در مراکز صنعتی و معاینه فنی رایگان خودرو با همکاری شهرداری از جمله این مصوبات به شمار می رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این باره وظیفه همگان را مقابله با گرمایش زمین برای مقابله با ذوب شدن یخ های قطب شمال و افزایش آب سطح دریاها اعلام کرد و گفت:  فرهنگ سازی و آموزش از اولویت برنامه های هفته محیط زیست استان است.

گفتنی است شعار جهانی امسال محیط زیست عبارت است از « به نشانه مقابله با گرمایش زمین صدای خود را بالا ببرید نه سطح دریاها را » است.

ستاد بزرگداشت هفته محیط زیست استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و مرتبط با محیط زیست در اداره کل محیط زیست استان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.