رجایی: حرکت‌ کشور مطابق شعارهای سالانه شکل نگرفته است

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از اینکه حرکت‌ کشور در سال‌های گذشته مطابق شعار سالانه شکل نگرفته است، بیان کرد: تدوین و اجرای این دستورالعمل‌ها باید از همان سال آغاز شود ولی ادامه آن چند ساله خواهد بود.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۲ به نام “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی” خواستار عملیاتی شدن این دستورالعمل‌ها شد و گفت: نامگذاری‌های مقام معظم رهبری برای هر سال، یک نماد برای توجه بیشتر به موضوع است و جهت حرکت کشور را نشان می‌دهد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این دستورالعمل‌ها لزوما یک ساله نیست و تنها شروع حرکت از آن سال صورت می‌گیرد ولی ادامه آن چند ساله خواهد بود؛ ‌در غیر این صورت محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت‌های کشور مطابق شعار سالانه شکل نگرفته است، تصریح کرد: البته برخی از موانع در راه تحقق شعارها به دلایل خارجی است و برخی داخلی؛ ضمن آنکه وابستگی‌های اقتصاد کشور به برخی منابع مانند نفت اجازه نمی‌دهد کشور جهش‌های جدی داشته باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به ضرورت حماسه سیاسی افزود: حماسه سیاسی بیشتر صبغه انتخابات دارد و لازم است شرایط ایجاد این امر در کشور مهیا شود؛ زیرا امروز اروپایی‌ها، امریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دشمنان دیگر نظام جمهوری اسلامی مترصد هستند تا انتخابات آتی را با چالش روبرو کنند و به انحراف بکشانند.

رجایی با بیان اینکه حضور مقتدرانه و پررنگ ملت ایران میتواند این حماسه را خلق و بار دیگر کشور را بیمه کند، گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، همه کسانی که در درون نظام جمهوری اسلامی هستند و قانون اساسی را قبول دارند، موظف هستند در انتخابات حضور پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: تمام احزاب و گروه‌ها فارغ از اینکه مربوط به چه تفکر و تشکلی هستند، اگر چارچوب‌های نظام را قبول دارند، باید یا نامزدی معرفی کنند و یا مردم را به حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وظیفه احزاب، گروه‌ها و جناحهای سیاسی سنگین‌تر از گذشته شده است، ادامه داد: یکی از واجب ترین موضوعات برای شکل گیری حماسه سیاسی، انتخابات ریاست جمهوری است و باید با حضوری بسیار پررنگ‌تر از سال ۸۸ و نظم و نظامی متناسب با شئونات کشور شکل گیرد تا کشور را بیمه کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.