تیم فوتبال شهرداری اراک به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد

http://img.irna.ir/1392/13920120/80606256/T80606256-3847536.jpgسرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: این تیم در هفته ۲۵ لیگ دسته یک کشور با کسب ۲۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده ۱۳ جدول رده بندی به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمد رجائیان’ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال شهرداری اراک در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در گرگان نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل اتکا کسب نکرد، درحالی که یک هفته تا پایان لیگ دسته یک باقی مانده به لیگ دسته دو سقوط کرد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری اراک در این فصل سه سرمربی تعویض کرد که از هیچ یک از آنها نتیجه ای کسب نکرد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک عنوان کرد: این تیم فصل جاری را با ‘حمید جعفری’ مربی بومی آغاز کرد که به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار و’ابولفضل قدمیان’ هدایت این تیم را به دست گرفت که در شش دیدار تنها یک امتیاز کسب کرد و وی نیز از کار برکنار شد.

وی بیان کرد: در فاصله پنج بازی به پایان فصل ‘اصغر شرفی’ مربی کهنه کار کرمانی هدایت تیم فوتبال شهرداری را برعهده گرفت که از چهار بازی این تیم نیز تنها چهار امتیاز کسب کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. فرهاد مهلتی گفت:

    وقتی لیسانس الکترنیک ، فوق لیسانس جامعه شناسی می گیره و می شه کارشناس فوتبال و سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک ، حتما تمام مشکلات تقصیر مربی هاست! ؟ سر‍پرستی شما چه نقشی داشت آقا ؟ راستی بودجه امسال تیم شهرداری چند میلیارد تومن بود؟ لطفا به مردم محترم و شریف و آگاه اراک توضیح بدین.
    فرهاد مهلتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.