برگزاری سومین نشست ستاد برگزاری جشن ۱۳ رجب

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در سومین نشست ستاد برگزاری جشن ۱۳ رجب در سالن جلسات این اداره کل، افزود: عدم همگرایی مسئولان و نهادهای اجرایی با یکدیگر یکی از معضلاتی است که در این استان پررنگ دیده می شود و این مهم در نتیجه عدم استقبال چشمگیر مردمی و کاهش بازدهی آئین های مناسبتی را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: تمامی دستگاه های اجرایی باید برای اجرای هرچه باشکوه تر جشن ۱۳ رجب همکاری نمایند و برگزاری این جشن تنها به اداره اوقاف و امور خیریه محدود نباشد.
حجت‌الاسلام عباسیان ادامه داد: جشن با شکوه میلاد امام علی(ع) در شب ۱۳ رجب، بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده محمد عابد مشهد میقان اراک برگزار می شود.
وی تصریح کرد: حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به منظور سخنرانی، حضور مداحان مطرح استانی، اجرای تواشیح و برنامه های گوناگون فرهنگی از مواردی است که در این جشن باشکوه تدارک دیده شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین اظهار داشت: قرائت زیارت امین الله، توزیع کتب فرهنگی بین زائرین، برگزاری شب شعر و … از دیگر برنامه هایی است که در برنامه های این شب تدارک دیده شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.