اردیبهشت تئاتر اراک با تکرار وعده های سالهای گذشته

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مهر، جشن اردیبهشت تئاتر ایران که هرساله در مراکز استان ها نیز برگزار می شود در اراک با حاشیه هایی نیز همراه بود، اولین نکته بارز در این مراسم تعدد سخنرانان بود که از حوصله جمعی که هنرمند هستند خارج بود و باعث شده بود که بیشتر مدعوین  به نشانه اعتراض در زمان سخنرانی ها به گپ و گفت در حیاط فرهنگسرا مشغول باشند.

نکته دوم این مراسم اجرا نشدن هیچ آیتم نمایشی بود که معمولا در سال های پیش اجرا می شد، نکته سوم در میان تقدیرشدگان تعداد زیادی از حامیان تئاتر دیده می شدند که در واقع هرگز در عرصه های تئاتر حتی بعنوان تماشاگر نیز آن نیز حضور نداشته اند.

سالن بلک باکس قصه درازی در تئاتر اراک

نکته بعدی اعلام ضعف امکانات در تفرش در هنگام دریافت جایزه بود که مسئول انجمن تفرش پشت تریبون رفت و اعلام کرد که تاکنون هیچ کدام از نامه ها پیگیری نشده و بهتر است به جای اینکه مسئولین بروند و ما گوش دهیم، ما بلندگو به دست بگیریم و مسئولین حرف های ما را گوش کنند.

ونکته آخر اینکه هرساله مسئولین استان در این جشن حاضر می شوند و قول هایی مبنی بر ساخت و تجهیز سالن ها می دهند ؛ بعنوان مثال سالن بلک باکس قصه درازی در تئاتر اراک دارد زیرا با وجود قول های متعدد از مسئولین در دورههای مختلف همچنان اهالی تئاتر استان از این سالن تخصصی محروم هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.