اعلام نتایج مسابقات پرسش مهر۱۴ استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالفضل خاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج مرحله استانی سی و دو میین دوره مسابقات فرهنگی وهنری پرسش مهر ۱۴ در بخش هنرهای تجسمی با اعلام برگزیدگان اول تا سوم به صورت مشترک اعلام شد.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در رشته طراحی با مداد اول متوسطه گروه پسران حسن فراهانیان از اراک یک، علی کزازی از اراک دو و حسن کاظمی از خمین و در گروه دختران آیدا ابراهیمی از دلیجان، پریا عطارپور از اراک یک و معصومه ظفری از اراک دو به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

خاکباز اظهار کرد: در رشته طراحی با مداد پایه دوم متوسطه کیان چایی از اراک دو، محمد جواداشرفی از دلیجان و علی محسنی از تفرش و در گروه دختران مهدیه زمانی از زرندیه، متینه قابضی از کمیجان و مهسا حسنی از ساوه مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: امیر حسین جباری از کمیجان، سامان آیین از اراک دو و حسن درویشی از شازند از هنرستان پسران و سیده الهام محتشمی از ساوه، عطیه طهماسبی از اراک دو و هدیه عبادی نژاد از دلیجان در گروه هنرستان دختران رتبه اول تا سوم طراحی با مداد را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در رشته طراحی زعال پایه اول متوسطه پسران علی حیدری از شازند، سینا کریمی از اراک دو و محمد صالح سه دهی از خمین نفرات اول تا سوم شدند، افزود: در بخش دختران این پایه در رشته طراحی زغال محدثه فرشید پور از اراک یک، فاطمه خوانساری از خمین و حدیثه روستایی صالح    از ساوه موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

خاکباز ادامه داد: در پایه دوم گروه پسران رشته طراحی زغال امیرحسین شریفی مقدم از خمین و ایمان میرزایی از اراک یک رتبه دوم و سوم و در گرو دختران پگاه مرزبان از اراک یک، عارفه خلچانی از تفرش و فاطمه عباسی از دلیجان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات اول به مرحله کشوری اعزام می شوند

وی با اشاره به اینکه رتبه اول و دوم هنرستان پسرانه از آن علیرضاتوکلی از خمین، محمدرضا محسنی از دلیجان شد، اظهار کرد: فاطمه سیف آبادی ازاراک یک، زهرا قاسمی از ساوه و فاطمه السادات طهماسبی از دلیجان رتبه اول تا سوم هنرستان دختران در رشته طراحی زغال را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان تصریح کرد: نفرات اول پایه دوم متوسطه به مرحله کشوری که مرداد ماه در اردوگاه های کشوری برگزار می شود، اعزام خواهندشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.