توقیف۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک استان مرکزی از توقیف ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در نیمه نخست فروردین ماه در مرکز استان خبر داد.

به گزارش مرکزیدیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ “مصطفی ویسمه ای” فرمانده انتظامی شهرستان اراک در اینباره گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های جامع، با شروع سال جدید، برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان در طرح های انتظامی مورد تاکید و تبیین قرار گرفت و با ایجاد بستر مناسب و برقرار تعامل و مشارکت و افزایش اطمینان و اعتماد شهروندان به کارکرد پلیس در مرکز استان دستاوردهای بسیار ارزنده ای نیز به دست آمد.

وی با تاکید بر رویکرد پلیس استان بر افزایش انضباط اجتماعی در سطح جامعه اضافه کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی نیز حسب تدابیر صادره در این مدت به صورت مستمر، تداوم یافت و در این راستا نزدیک به ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ دلالت شد.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی و افزایش مشارکت های مردمی در ماموریت ها طی نیمه نخست فروردین ماه، تعداد ۴۷ سارق در سطح شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند و در مراحل تحقیقات تعداد ۱۰۷ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ ویسمه ای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و ساماندهی معتادان تابلو را نیز بخشی از ماموریت های انتظامی ذکر کرد و افزود: با توجه به آسیب ها و معضلاتی که مواد مخدر در بستر جامعه ایجاد می کند، برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز همواره از جمله مهمترین شاخص های ماموریتی در نیروی انتظامی بوده و فرماندهی انتظامی شهرستان اراک نیز از شروع سال جدید تعداد ۲۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و ۴۷ نفر معتاد تابلو را جمع آوری و به مراکز بازپروری در مرکز استان معرفی و اعزام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تقدیر از بسط همکاری های مردمی در سال جدید خاطر نشان کرد: مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس،مردم هستند و موفقیت های نیروی انتظامی تنها در سایه افزایش این مشارکت ها ادامه خواهد یافت و تلفن ۱۱۰ به عنوان آسان ترین پل ارتباطی بین پلیس و مردم همواره آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.