محور زیرآبی محلات بار دیگر عده‌ای از مسافران را به کام مرگ فرستاد

به گزارش مرکزی دیلی، قاسم رئیس‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته وقوع یک حادثه دلخراش در محور زیرآبی محلات عده‌ای از هموطنان عزیزمان را به کام مرگ فرستاد و عده‌ای را نیز دچار معلولیت و مصدومیت کرد.

وی تصریح کرد: در این حادثه که بین یک دستگاه پژو و یک دستگاه پراید رخ داد ۱۰ نفر از سرنشینان این خودروها دچار حادثه شدند که از این تعداد سه نفر جان خود را از دست داده و مابقی به شدت دچار مصدومیت، قطع نخاع، پارگی پلک چشم، شکستگی دست و پا و خون‌ریزی داخلی شدند.

مسئول اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه بارها و بارها غیر استاندارد بودن این محور را از طریق نشریات و نامه‌نگاری‌ها به مسئولان اعلام کرده و خواستار رفع نقاط خطر این محور شدیم، اما مسئولان نه تنها اقدامی در این زمینه نکردند، بلکه تقصیر را بر گردن رانندگان انداختند، سوال اینجا است آیا رانندگان تنها در این نقطه قوانین را رعایت نمی‌کنند، چرا در محورهای دیگر این همه تصادف رخ نمی‌دهد؟ چرا نباید این محور که بخشی از آن به صورت نیمه کاره رها مانده تکمیل و اصلاح شود، چرا باید مردم در مقابل چشمان مسئولان در این محور قتل عام شوند و کسی به داد مردم نرسد؟

۲۶ مهر ماه امسال بود که در یک حادثه رانندگی در محور زیر‌آبی محلات، هفت نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

در این تصادف که بین یک خودروی سمند و یک تریلر در یک کیلومتری شهر نیمور حد فاصل میدان باقرآباد تا زیرآبی در ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۶ مهر ماه اتفاق افتاد هفت نفر از سرنشینان سمند در برخورد با یک تریلر کشته شدند.

گفتنی است پیش از این نیز خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی با عنوان «حراج جان در محورهای خطر» در ۱۲ آبان ماه امسال وضعیت نامناسب این محور را به مسئولان گوشزد کرده و خواستار اصلاح این محور شده بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.