اعمال تعرفه های جدیدسوخت دراستان مرکزی با آرامش وامنیت

به گزارش مرکزی دیلی، ˈ کرامت ویس کرمی ˈ روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: از اولین ذقایق روز جمعه ، تمامی جایگاههای استان مرکزی با آمادگی کامل و منسجم و در سایه مساعدت و همکاری شهروندان تعرفه های جدید سوخت را وارد سامانه های هوشمند کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت توجه به پیامدهای مختلف آغاز دوردوم هدفمندی یارانه ها در کشور، شرکت پخش فراورده های نفتی استان مرکزی نیز از ماههای گذشته با به روز کردن سامانه های هوشمند سوخت در جایگاهها و افزایش نظارت بر عملکرد فنی و خدماتی این مراکز، خود را اجرای بهینه دستورالعمل های جدید مرحله دوم هدفمندی آماده کرده بود.

او اظهار کرد: بنار بر گزارشهای گروههای بازرسی و نظارت این شرکت تا این لحظه هیچ گونه مشکل خاصی در جایگاههای استان اعلام نشده و همه جایگاههای سوختی در سطح استان مشغول ارایه خدمات با تعرفه های جدید هستند.

وی، در خصوص تاخیر اولیه در ارایه سوخت در جایگاهها پس از اعمال تعرفه جدید افزود: تاخیر اولیه در جایگاههای سوخت نه تنها دراستان مرکزی بلکه در کل کشور بوده که علت آن نیر به روز رسانی مجدد سامانه های هوشمند جایگاهها و آنلاین کردن تلمبه های بنزین جایگاهها و پمپ های سی ان اجی بوده است و میانگین زمانی تاخیر در خدمات سوخت در ساعات اولیه بامداد امروز در استان مرکزی، حدود ۲۰ دقیقه گزارش شده است.

ویس کرمی اظهار کرد: تغییر الگوی مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی کشور به ویژه سوخت، گام مهمی برای استقرار اهداف کلان اقتصادمقاومتی در کشور است.

استان مرکزی دارای ۱۳۳ جایگاه عرضه سوخت است که ۷۲ جایگاه مربوط به سوخت مایع و بقیه سی ان جی است .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.