انتصاب ساداتی به عنوان فرماندار خمین + سوابق

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، در حالیکه پیش از این خبرگزاری تسنیم با خبری تحت عنوان فرمانداران شهرهای خمین و شازند تغییر می‌کنند، از انتصاب قریب الوقوع فرماندار دو شهرستان دیگر استان مرکزی و انتصاب ساداتی برای شهرستان خمین خبر داده بود، ظهر امروز با اعلام رسمی استانداری مرکزی این خبر تایید شد.

سید مهدی ساداتی، روحانی زاده متولد ۱۳۴۸ و از نیروهای بومی خمین و مورد اعتماد مردم این شهرستان است که در سه دوره متوالی دوم، سوم و چهارم شورای شهر خمین حائز بالاترین رای مردم این شهر شد.

وی که دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته دانش شناسی بوده و در سال ۶۸ جذب سازمان آموزش و پرورش شده و بعنوان دبیر دبیرستانها و هنرستانهای خمین مشغول به فعالیت بوده است.

ساداتی در کارنامه خود ریاست شورا شهر خمین، ریاست شورای شهرستان خمین، ریاست و نائب رئیسی شورای اسلامی استان مرکزی را دارد.

وی در دو دوره متوالی شورای سوم و چهارم شهر، به عنوان نماینده استان مرکزی در شورایعالی استانها حضور داشته که در این دو دوره بعنوان نماینده شایسته استان عضو هیئت رئیسه شورایعالی استانها نیز انتخاب شده است.

فرماندار جدید شهرستان خمین، در شورای عالی استانهای کشور عضو بازرسی ۸استان بزرگ و اصلی کشور شامل خراسان، گیلان، مازندران، فارس، اصفهان و تهران بوده است.

براساس برنامه ریزی انجام شده مراسم تودیع فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید خمین صبح روز شنبه ۶اردیبهشت ماه از ساعت۱۱ صبح در سالن جلسات فرمانداری خمین با حضور استاندار و معاونین وی، جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهرستانی برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.