بارش باران و وزش باد شدید در ۲۴ ساعت آینده در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سید‌ناصر هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده در استان مرکزی اظهار کرد: آگاهی و آمادگی مسافران نوروزی در مواجهه با شرایط آب و هوایی کمک شایانی به آنان در داشتن سفری خوش و بی خطر می کند.

وی افزود: براین اساس، هوای اراک، درحال حاضر ۱۳درجه سانتی گراد، بیشینه آن در ۲۴ساعت گذشته ۱۷ و کمینه هوا۱۰درجه سانتی گراد بوده و وضعیت جوی رگبار باران است.

هاشمی به وضعیت هوای دیگر شهرهای استان اشاره و تصریح کرد: در دیگر شهرهای استان نیز پدیده غالب ۲۴ساعت آتی، هوایی نیمه ابری تا تمام ابری با بارش باران و وزش باد شدید بوده و در ساوه هوا۱۸ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۲۱و۱۰ درجه سانتی گراد، در خمین هوا۱۲ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۱۶و۸درجه سانتی گراد، در محلات هوا ۱۴و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۱۸و۹ درجه سانتی گراد، در دلیجان هوا۱۵ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۲۰و۹درجه سانتی گراد، در خنداب هوا۱۰ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۱۴و۸درجه سانتی گراد، در کمیجان هوا۸ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۱۴و۵ درجه سانتی گراد و در تفرش هوا۱۱ و در۲۴ساعت گذشته بیشینه و کمینه درجه هوایی ۱۴و۷ درجه سانتی گراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی به وضعیت جوی فعلی شهرهای استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در اراک رگبار باران، در ساوه، خمین، محلات، دلیجان و تفرش هوای ابری، در کمیجان و خنداب بارش باران شرایط جوی موجود است.

وی افزود: در ۲۴آتی بیشینه و کمینه درجه هوایی اراک ۱۶و۸، ساوه ۲۱و۸، خمین ۱۵و۶، محلات ۱۷و۷، دلیجان ۱۸و۷، تفرش ۱۳و۵، خنداب ۱۵و۶ و کمیجان ۱۳و ۴ است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.