استاندار مرکزی: اراک نیازمند بیمارستان تخصصی قلب است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد حسین مقیمی در بازدید از بیمارستان آیت الله خوانساری با اشاره به جایگاه نامطلوب بهداشت و درمان استان اظهار کرد: بیمارستان آیت‌الله خوانساری باید در کنار درمان بیماری، به عنوان مرکز تشخیص سرطان در استان مرکزی نیز به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: در راستای توسعه این مرکز ۴ هزار متر زمین در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت که این مهم افزایش ۵۰ درصدی میزان پذیرش بیماران را منجر می شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با تعامل دستگاه‌های اجرایی، کمک مردم و اعتبارات دولتی فاز دوم بیمارستان در ۳سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

مقیمی با اشاره به انتقال سازه های سازمان هلال احمر گفت: انتقال سازه‌های سازمان هلال احمر به مکانی دیگرباید انجام شود که این مرکز با موافقت رئیس سازمان هلال احمر استان مرکزی به انتهای خیابان جهاد منتقل می شود.

وی افزود: از همه افرادی که در حال حاضر و  چه در گذشته در ساخت بیمارستان آیت‌الله خوانساری مسئولیت‌ و نقش داشته‌اند، تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله خوانساری به عنوان مرکز درمان سرطان در استان مطرح است به گونه‌ای که بیماران استان‌های دیگر نیز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مقیمی با اشاره به ضرورت پیگیری مسائل و مشکلاتی که امکان مرتفع کردن آن ها وجود دارد گفت: در چارچوب اقداماتی که قرار است انجام شود چشم‌انداز آینده بیمارستان باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: در بحث توسعه بیمارستان نیازمند کمک مردم، دانشگاه و شهرداری هستیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: جلساتی در این خصوص برگزار و تصمیماتی اتخاذ شده است که در صورت تأیید وزیر تا حدود سه سال آینده بیمارستان آیت‌الله خوانساری را از وضعیت موجود خارج می کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.