۱۵ پایگاه نوروزی در استان مرکزی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  ایرنا، ˈسیف الله کریم زادهˈ شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه های نوروزی استان مرکزی از ۲۸ اسفندماه جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده برپا می باشد و دویست و ۸۸ نفر نیروی انسانی نیز در این پایگاه ها وظیفه خدمات رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: بروشورهای آدرس این پایگاه ها نیز از ۲۸ اسفندماه در مبادی ورودی تمام شهرهای استان بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در کلانشهراراک دو پایگاه و در هریک از شهرهای استان یک پایگاه نوروزی مهیا شده است.

کریم زاده با اشاره به اینکه پایگاه های نوروزی استان مرکزی در سه ردیف طبقه بندی شده است، اظهار کرد: پایگاه های ردیف اول با تمام امکانات، ردیف دوم با امکانات متوسط و ردیف سوم نیز تنها با در اختیار قرار دادن جای خواب به مسافران فعال می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش آموزان استان مرکزی بیش از دو میلیارد ریال در قالب ˈطرح نشان ارادتˈ به سازمان بازسازی عتبات و عالیات استان مرکزی کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه کمک های غیرنقدی شامل قطعات مختلف طلا و نقره بوده است، بیان کرد: بیش از یکصد میلیارد ریال این کمک ها از بخش سربند استان مرکگزی جمع آوری شده است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان سراسر استان مرکزی برای حضور در جشنواره سراسری خوارزمی باید تا پایان فروردین ماه سال آینده طرح ها و آثار خود به اداره کل آموزش و پرورش این استان ارائه کنند.

کریم زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری دانش آموزان استان مرکزی با ارائه چهارصد و ۶۲ طرح و اثر رتبه پنجم کشور را بدست آوردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.