وقوع سرقت مسلحانه در شهر شازند

به گزارش مرکزی دیلی، سردار عزیز الله ملکی در این باره به خبرنگار مهر گفت: ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه روز گذشته، گزارشی از اهالی روستای نیازاغه شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر حضور مشکوک یک دستگاه خودروی نیسان در حوالی این روستا اعلام شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس شهرستان شازند برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تیم‌های پلیس در محدوده اعلامی، سارقان که حضور مأموران انتظامی را در محل مشاهده کرده بودند، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و با توجه به تاریکی هوا با یک دستگاه خودروی نیسان وانت از محل متواری شدند.

سردار ملکی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که سارقان با تخریب دیوار یک دامداری در حوالی روستا قصد سرقت دام از محل را داشتند که در هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی عملیات تعقیب و گریز با توجه به تیراندازی های صورت گرفته از سوی سارقان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بعد از شلیک چندین گلوله به خودروی سارقان، لاستیک خودرو پنچر و وسیله نقلیه متوقف شد.

اقدامات لازم برای دستگیری سارق در حال پیگیری است

در این عملیات سه تن از اعضای این باند مجروح و بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

یکی از سارقان نیز از تاریکی هوا استفاده کرد و از محل متواری شد که با توجه به اطلاعات به دست آمده از سه عضو دیگر این باند سرقت، وی نیز شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آن در حال پیگیری است.

در این عملیات از اعضای این باند یک قبضه اسلحه شکاری به همراه تعدادی گلوله و مقداری وسایل و تجهیزات برای سرقت از دامداری‌ها کشف شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.