سلیمی: سیاست های دولت در زمینه افزایش قیمت ها نباید اعتماد مردم را از بین ببرد

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: طی روزهای گذشته از سوی مسئولان اعلام شد که هیچ افزایش قیمتی در بحث آب و برق و گاز نداشته ایم، اما این موضوع با واقعیت در تضاد است.

وی تصریح کرد: این درحالی است که مردم در دوماه اخیر شاهد افزایش قیمت چشمگیر در قبوض خود بوده اند که این موضوع با گفته های مسئولان ناهمخوان است.

وی افزود: سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت باید به گونه ای باشد که منطبق با واقعیت باشد و اعتماد مردم را از بین نبرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: در پایان سال و به دلیل فرارسیدن عیدنوروز هزینه های دیگری بر زندگی مردم تحمیل خواهد شد و اضافه شدن هزینه های قبوض نیز می تواند فشار مضاعفی بر مردم ایجاد کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان خاطر نشان ساخت: افزایش قیمت برخی از محصولات در سال آینده با یک شیب تند می تواند غیرقابل تحمل باشد و این افزایش شدید در قیمت ها زندگی مردم را سخت خواهد کرد.

وی یادآور شد: این روزها تعدادی از مسئولان در دولت از افزایش قیمت ها با یک شیب ملایم صحبت می کنند که این صحبت ها با آنچه پیش بینی شده است همخوانی ندارد.
حجت الاسلام سلیمی در پایان گفت: افزایش شدید قیمت ها در سال آینده می تواند پایه ای برای قیمت های دیگر محصولات در سطح بازار باشد که باید در این خصوص هم چاره ای اندیشید

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.