اظهارات دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در مورد اصلاح روش توزیع سبدکالا

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک گفت: ما به دولت پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند و بیش از این خود و مردم را به زحمت نیندازد و برای بدخواهان و مغرضان خوراک خبری تهیه نکند و با دقت و تدبیر و اطلاعات دقیق‌تری این کار را دنبال کند.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در مورد تاثیرات جهانی این انقلاب تصریح کرد: در خارج از کشور پیام انقلاب اسلامی که همان پیام اسلام ناب است، ترویج یافت و ملت‌های فلسطین، عراق، سوریه و … که عاشق این پیام بودند، جذب انقلاب اسلامی شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ارزیابی خود از رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب در آستانه ورود به سی و ششمین سال نظام اسلامی عنوان کرد: رویش‌های انقلاب به عینه در داخل و خارج دیده می‌شود، از جمله در نسل جوان که در مقاطع اول انقلاب نبودند اما امروز در هر عرصه‌ای حضور یافته‌اند و با درایت به اداره امور می‌پردازند.

مقدسی یادآور شد: همه‌ مسئولان در برابر مردم و آرمان‌ها باید خودشان را پاسخگو بدانند و هر کسی در این نظام هر مسئولیتی داشته باشد باید بداند که مورد سئوال شهدا و زحمتکشان این انقلاب قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسئولان باید همه‌ تلاش‌ خود را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی انجام دهند و این مهم جز با تکیه، اعتماد و آموزش جوانان ایرانی و استحکام ساخت درونی نظام تحقق نخواهد یافت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان افزود: ما در این برهه از زمان که ۳۵ سالگی انقلاب‌ را جشن می‌گیریم نیاز داریم که با بازنگری به دستاوردهای خودمان به این یقین برسیم که به هر دست‌آوردی رسیده‌ایم از تلاش ملت خودمان بوده و هیچگاه از بیگانگان به جز شر چیزی به ملت ما نرسیده ‌است.

مقدسی با اشاره به گلایه‌های مردم در مورد نحوه توزیع سبد کالا در کشور اظهار کرد: مردم به خوبی اشکالات این اقدام را حس می‌کنند و با توجه به دیدگاه‌هایی که وجود دارد این موضوع روشن شد که در ارائه سبد کالا به مردم دقت کافی صورت نگرفته است و برخی نابسامانی‌ها وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما به دولت پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند و بیش از این خود و مردم را به زحمت نیندازد و برای بدخواهان و مغرضان خوراک خبری تهیه نکند و با دقت و تدبیر و اطلاعات دقیق‌تری این کار را دنبال کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در واکنش به اظهار نظر مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه در قبال ایران گزینه نظامی روی میز است، اظهار کرد: تهدیدات تو خالی آمریکا همیشه وجود داشته است و ما به این رجزخوانی‌ها عادت کرده‌ایم و برای ملت ما این تهدید‌ها بیشتر به یک طنز شبیه است تا واقعیت.

مقدسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون همواره جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده‌اند، افزود: هم نیروهای مسلح و هم دستگاه‌های اطلاعاتی آن‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پس از انقلاب آنچنان در سیستم دفاعی قدرتمند شده است که آن‌ها توان آسیب‌رسانی به کشورمان را ندارند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به استراتژی نیروهای ما آن‌ها دیگر جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

مقدسی نسبت به اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با به رسمیت شناختن یا نشناختن رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و گفت: در رابطه با اظهارات عجیب آقای ظریف طی مدت مسئولیت‌شان حرف‌هایی وجود دارد، آقای ظریف درباره موضوع رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن یا نشناختن آن، این موضوع را منوط به خود ملت فلسطین کردند در حالی که این نوع موضع‌گیری با مبانی نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.