رسانه ای شدن کمک به بیماران خاص

به گزارش مرکزی دیلی، بابک عدلی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در اراک، با رسانه ای کردن کمک به بیماران خاص اظهار کرد:  تامین اجتماعی با مشارکت در برنامه های دارویی بیماران خاص نهایت تلاش برای کمک به این بیماران را انجام می دهد و در حال حاضر برای بیماران هموفیلی، دیالیزی و تالاسمی فرانشیز دارویی صفر است.

وی افزود: به این بیماران باید نگاه ویژه و خاصی شود ومرکزی به عنوان یکی از استان های کارگری کشور ۸۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد که خدمات رسانی بهینه و تقویت زیر ساخت های درمانی برای آنها هدف گذاری شده است.

عدلی با اشاره به رشد سرطان درمرکزی گفت: یکی از عوامل رشد سرطان زیست محیطی و آلودگی هواست که در این بحث باید ورود و مداخله شود و این مباحث باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بیمارستان خوانساری باید گسترش یابد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد و باید ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) نیز افزایش یابد.

رئیس نظام پزشکی و مدیر درمان تامین اجتماعی افزود: امسال در اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان مرکزی ۳۳۸ پرونده دارویی جدید برای بیماران سرطانی تشکیل شده و با توجه به آلودگی های محیطی در اراک باید تحقیقات بنیادی در شناخت علل این بیماری صعب العلاج بررسی و تقویت شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.