دبیر جمعیت رهپویان مرکزی: حماسه ۹ دی فرصتی برای تشخیص سره از ناسره بود

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا مرادی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در اراک، با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: آنچه که نباید از آن به راحتی گذشت و همیشه باید به عنوان یک مولفه حیاتی به آن توجه شود بحث فتنه است که در تاریخ به رهبری ابلیس و عملگی انسان های شقی توانسته سدی بزرگ در مقابل حرکت های حق طلبانه باشد.

وی افزود: وجود افراد قدرت طلب و ساده لوح و کم ظرفیت از مهمترین عوامل به وجود آورنده فتنه تلخ و ناگوار ۸۸بود که ضربه ای شدید به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد.

دبیر جمعیت رهپویان مرکزی با اشاره به زمینه های خارجی این واقعه گفت: سرنخ همه این حوادث در جایی خارج از ایران بود و رهبری، کنترل و هدایت فتنه را دشمنان ملت ایران در خارج از سرزمین مقدس شهدا عهده دار بودند.

وی افزود: افرادی که سالها با اعتماد نظام مقدس اسلامی بر جایگاه های مدیریتی و فرهنگی متفاوت تکیه زده و دنبال دفع شهوات خود در ابعاد شهرت و قدرت و ثروت بودند به عنوان عمله بی جیره و مواجب ابلیس در صدد بودند که انتقام تحقیر سی ساله خود را از مومنان دریا دل و رزمندگان سلحشور جبهه حق بگیرند.

دبیر جمعیت رهپویان مرکزی با اشاره به اینکه تسلط بر نفس و خودسازی برای انسان یک وجوب کامل است گفت: در آموزه های دینی به ویژه در آیات الهی و سنت نورانی رسول معظم اسلام و خاندان معصومش بر خودسازی و تقوا تاکید فراوان شده است.

مرادی تصریح کرد: در مسیر۳۵ ساله انقلاب اسلامی همیشه شاهد این قضیه بودیم که افرادی که موفق در خودسازی بودند هیچ گاه برای این نظام مقدس مشکلی ایجاد نکرده و همیشه مشکلات فرا روی نظام در داخل توسط کسانی به وجود آمده که بویی از تقوا نبرده و بر نفس خویش مسلط نبودند.

وی افزود: تمام توهین ها و اهانت ها به ساحت امام حسین(ع) نتیجه پیروی از شیطان و نفس شیطانی کسانی است که قدرت مدیریت خود را در بحران و فتنه نداشته و از همین مسیر بود که ابلیس و شیاطین و تابعین آنها  در همه ی شکل و نام ها آنها را بازیچه نقشه های شیطانی خود کرده بودند که سبب رنجش دل خداجویان و وجود نازنین حضرت حجه بن الحسن(عج) شدند .

دبیر جمعیت رهپویان مرکزی با اشاره به در نظر داشتن خدا در تمام کارها گفت: آنچه برای انسان در همه ی زمینه ها دارای اهمیت است این است که در باید در تمام کارها جانب الهی بودن کار و خدایی  بودن عمل را رعایت کرده و در مسیر حرکت حتی در حد چشم بر هم زدنی از یاد او غافل نشویم.

مرادی تصریح کرد: کسانی که خمیر مایه فتنه ۸۸ را ساختند افرادی بودند که خدا از وجودشان رخت بربسته و برداشتی انحرافی از خدا و اعتقادات داشتند و با همدست شدن با شیطان روی همه ی طلحه ها و زبیرهای تاریخ را سفید کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.