مقیمی: موفقیت ژنو یکی از میوه های شیرین یکصد روز پرکار دولت اعتدال است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «محمدحسین مقیمی» عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: این موفقیت راه را برای تسریع برنامه های دولت گشود و ثمره ای گرانسنگ از پیروی سیاست نرمش قهرمانانه و همبستگی و یکپارچکی دولت درحمایت از تیم مذاکره کننده بود.

وی اظهار کرد: پشتیبانی و بلوغ فکری مردم سرمایه ای ارزشمند برای نظام است که در آینده نیز باید در سطح ملی و بین المللی برای دفاع از منافع کشور به بهترین شکل از آن بهره گرفته شود و حفظ وحدت و تبعیت از رهبری در تمامی برنامه های دولت امری محوری و ضروری است.

استاندار استان مرکزی گفت: دولت اعتدال امروز به دنبال گره کشایی و حل مشکلات مردم است و خوشبختانه در کارنامه یکصد روزه عملکرد آن اقدامات قابل قبولی چون تعدیل تورم نقطه به نقطه از عدد ۴۱به ۳۵ درصد نقش بسته که با شرایط جدید بین المللی اهنگ اقدامات از سوی دولت شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مقیمی در بخشی از سخنانش با تبریک هفته بسیج افزود: اگر امروز با اقتدار از مرزهای جغرافیایی و سیاسی دفاع کرده ایم و حرفهای گفتنی زیادی برای دنیاداریم به برکت جانفشانی رزمندگان و بسیجیانی است که ایثارگرانه در پای ارزشهای خود و کشور ایستادند.

وی اضافه کرد: درشرایط تحریم و فشار اقتصادی نیز سرمایه بزرگ بسیج درتمامی سنگرها سدی در برابر توطئه دشمن ایجاد کرد که موجب ناامیدی و شگفت دشمن شد.

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتصاد مقاومتی و خلق حمایه اقتصادی گفت: برای تحقق این مهم بکارگیری از توان تمامی نیروهای کارآمد ، ذخایر و منابع با هدف خودکفایی و ارزش افزوده بالاتر امری ضروری است.

مقیمی با تبریک هفته کتابخوانی اشاره کرد: کتاب و مطالعه از پایه ای ترین ابزار بلوغ فکری و نشر اندیشه های بارور است و با توجه به اینکه در سالهای گذشته پروژه کتابخانه مرکزی در استان مرکزی با تاخیر ساخت مواجه بوده باید ظرف ده روز آینده با تعیین تکلیف زمین آن عملیات اجرایی این طرح مهم آغاز شود.

در این نشست «زهرا فرجی» به عنوان سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، «جعفر صفری»،«حجت الاسلام ابراهیم ابراهیمی»، :حجت الاسلام جحت الله هاشمی« و :علی یوسفی» به ترتیبب به عنوان مشاوران استاندار مرکزی در امور صنعت، اجتماعی و برنامه ریزی معرفی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.