برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید ورزشکار و شهدای مسجد المهدی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، استاد حوزه و دانشگاه در این یادواره گفت: خانواده های شهدا اسوه های صبر و پایداری در جامعه هستند ومسوولان باید در تبیین ابعاد زندگی این عزیزان در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بیش از پیش بکوشند.

حجت الاسلام ˈاحمد پناهیانˈ افزود: صبر و پایداری خانواده های شهدا ستودنی است و آنان از نمونه های بارز مقاومت و الگوی ملت‏های مسلمان دنیا هستند.

وی بیان کرد: والدین فداکار و صبور شهدا، که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگو و اسوه های ابدی و جاودان برای جامعه ایران اسلامی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یادواره های شهدا و مجالس شهدا مثل خود شهدا زنده هستند بیان کرد: ارزش شهدای ما به لبیک گفتن آنها به ندای حق و بیعتشان با خداست.

حجت الاسلام پناهیان عنوان کرد: شهدا با اطاعت پذیری کامل از ولایت فقیه نام خود را با افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

وی بیان کرد: شهادت فیض بزرگی است که خدا به انسان های مخلص و مجاهدان واقعی اعطا می کند و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با افتخار برای رسیدن به کمال مطلق و نائل شدن به مقام الهی شهادت عاشقانه شتافتند.

استاد حوز و دانشگاه اظهار کرد: حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای مکتب نجات بخش اسلام و تشیع و سلاح کسب استقلال و استمرار جمهوری اسلامی و موثرترین ابزار حفظ عزت جامعه و تمامیت ارضی کشور است.

حجت الاسلام پناهیان شهدای ورزشکار را پهلوانان دوران حاضر دانست و گفت: شهدا آزادگانی غیرت مند بودند که بدون هیچ گونه چشم داشتی پهلوانانه از خاک کشور دفاع کردند.

وی با اشاره اینکه شهدا برای زنده نگه داشتن دین و مکتب به نبرد حق علیه باطل رفتند، گفت: حضور در یادواره های شهدا، گرامی داشت آرمان های آنان آنان است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مدال افتخار همیشه بر گردن شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنان است، یادآور شد: شهدا در مکتب ولایت پرورش یافته اند و عزت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان با شهدا شناخته می شود و تمامی پیشرفت ها و عزت ها با خون شهدا به دست آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.