معاون سیاسی استانداری مرکزی: مردم در خلق حماسه اقتصادی تلاش کنند

به گزارش مرکزی دیلی، ˈشکرالله حسن بیگیˈ روز یکشنبه در نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی در اراک افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خواسته مهم رهبر معظم انقلاب در سال جاری است که حماسه سیاسی آن به زیبایی تمام توسط مردم خلق شد.

وی بیان کرد: برای خلق حماسه اقتصادی دولتمردان با جدیت وارد کار شده و برنامه های بسیار خوبی در این راستا تدوین و اجرا شده اما تحقق مطلوب این مهم نیازمند مشارکت گسترده مردم است.

معاون سیاسی استانداری مرکزی ادامه داد: تعامل گسترده دولت با مردم امری ضروری است و توجه به این مهم در توسعه بخش های مختلف نقش موثری دارد.

حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری یادواره شهید شاخص کشور اشاره کرد و گفت: شهید احمد رضا عباسی به عنوان شهید شاخص امسال کشور از شهرستان شازند انتخاب شده که همه مسوولان باید کمک کنندتا این یادواره با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: استان مرکزی از پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف برخوردار است که توجه به آنها امری ضروری است.

ˈفرهاد اسکندریˈ افزود: وجود بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو، دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک و ۱۶۰ هزار کارگر، بیانگر جایگاه و اهمیت این استان است.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون طرح های بسیار خوبی برای شکوفایی کشور به مرحله اجرا درآورده و امید است با اجرای طرح های مختلف در این استان نیز شاهد پیشرفت های پی در پی باشیم.

در این نشست نمایندگانی از فرمانداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان مرکزی مسائل و مشکلات خود را بیان و خواستار حل آنها از سوی استاندار مرکزی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.