شنیده هایی مبنی بر انتصاب دو معاون بومی استاندار و مدیر کل غیر بومی ارشاد

اختصاصی مرکزی دیلی : شنیده شده است مهدی زندوکیلی بعنوان معاون عمرانی استانداری مرکزی و شکر الله حسن بیگی نیز بعنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی طی روزهای آینده منصوب خواهند شد.

مهندس زندوکیلی بعنوان معاون مسکن و شهرسازی استان مرکزی و مدیر کل راه و شهرسازی و قائم مقام زیر در استان هرمزگان از متخصصین بومی و توانمند استان محسوب می شوند. حسن بیگی هم از جریانات منسوب به اطلاح طلبان و فرماندار تفرش در دوران ریاست جمهوری خاتمی از نیروهای سابق یک نهاد انقلابی و البته بومی استان مرکزی است که شنیده می شود نامزد خوش اقبال معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی است.

برای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی هم از جعفری نام برده می شود که در سابقه خود حضور چند ماهه بعنوان مدیر کل ارشاد کرمانشاه را داراست. نکته ای که در خصوص ایشان شایان ذکر است غیر بومی بودن ایشان و عدم مخالفت نمایندگان استان با انتصاب گزینه غیر بومی بر مسند مدیریت فرهنگی استان است که البته در این خصوص شنیده می شود یکی از نمایندگان استان موافق این انتصاب است و پیگیری های ایشان در این خصوص موجب قوی تر شدن این گمانه شده. گرچه طی روزهای گذشته جعفری با نماینده ولی فقیه در استان هم دیداری داشته که بنوعی این گمانه را تقویت می کند.

اینکه دولت و نماینده رسمی دولت در استان برای انتصاب مدیران همسو با برنامه های دولت محق هستند اصلا موضوع اختلاف نیست ولی امیدواریم انتصاب مدیران توانمند ، با تجربه و خوش سابقه بومی در استان سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و از انتصاب مدیران تک بعدی که احیانا ارتباطاتی با مافیا های قدرت و ثروت در استان داشته و یا دارند ممانعت شود چرا که مشکلات استان در دولت های قبلی پابرجا خواهند ماند و شاید به حجم و عمق این مشکلات هم افزوده گردد.

اخبار انتصابات مدیران را در مرکزی دیلی پیگیری نمایید.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. داوری گفت:

    سلام

    امیدواریم که آقای مهندس مقیمی موفق باشند ولیاهرا خیلی ها دور ایشان را گرفتند که خب کمی موجب نگرانی است چون این افراد امتحان داده اند که آدمهای معتدل نیستند و بر هم زننده آرامش اند .

    در ضمن برای اداره کل ارشاد هم در استان نیروهای کار کرده و موفق هم داریم بنا بود اگر در استان نبود نیرو وارداتی بیاورند این کمی بد است ارشاد به اندازه کافی در سه سال گذشته ضرر کرده کاش بیتشر فکر کنند .
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.