برگزاری همایش نشاط اجتماعی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش ۲۹ مهر ماه با توجه به اهمیت و جایگاه نشاط اجتماعی در جامعه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش با هدف شناخت و آشنایی با مباحث تخصصی و نظری نشاط اجتماعی در محورهایی چون نقش نشاط اجتماعی در توسعه، تاثیر نشاط اجتماعی در سلامت روان، شاخصه‌های نشاط اجتماعی و ضرورت وجود آن، اهمیت نشاط اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جایگاه نشاط در قوانین و سیاست‌گذاری‌های کلان برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: همایش نشاط اجتماعی با مشارکت دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی، انجمن مددکاران اجتماعی ایران نمایندگی استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار می‌شود.

ربیعی گفت: این همایش ویژه مدیران دستگاه‌ها، اساتید دانشگاهی، کارشناسان تخصصی دستگاه‌ها و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه تخصصی نشاط اجتماعی با حضور شش تشکل فعال در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء بهداشت روان از بخش‌های جنبی این همایش است.

به گفته وی این مراسم با حضور رئیس انجمن مددکاری ایران، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل دفاتر معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.