بازدید استاندار استان مرکزی از مناطق زلزله زده ساوه

به گزارش مرکزی دیلی، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه با اعلام این خبر گفت: زمین لرزه روز گذشته موجب بروز خسارت به برخی از واحدهای مسکونی در روستای سنگک بخش نوبران این شهرستان شد.
احمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استاندار مرکزی ضمن بازدید از این مناطق و نحوه امداد رسانی به زلزله زدگان، مشکلات آنان را برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده مورد بررسی قرار داد.
وی بیان کرد: روستای سنگک دارای ۱۲۰ خانوار است که حدود ۳۰ درصد از منازل مسکونی آن ها بر اثر این زمین لرزه دچار خسارت شد.
وی با بیان اینکه این زلزله تاکنون هفت پس لرزه داشته است، ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز خطرات احتمالی حدود ۶۰ چادر اضطراری در این روستا دایر شده و اهالی در آنها اسکان یافته اند.
به گفته آزاد، کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون در حال برآورد خسارت های این زمین لرزه هستند و بزودی میزان آن اعلام خواهد شد.
وی در ادامه از تلاش های جمعیت هلال احمر، اداره برق، نیروی انتظامی، بنیاد مسکن و سایر دستگاه ها برای امداد رسانی به این منطقه تقدیر کرد.
زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هفت دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) حوالی ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه روز چهارشنبه حدفاصل بین بخش نوبران ساوه و بخش خرقان شهرستان زرندیه را لرزاند.
این زمین لرزه تلفات جانی نداشت.
بخش نوبران در فاصله ۵۵ کیلومتری ساوه واقع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.