برگزاری همایش همیاران پلیس در کانون کوثر اراک

به گزارش مرکزی دیلی  و به نقل ازخبرگزاری پانا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در این همایش گفت: طرح همیاران پلیس در کشور از سال ۸۴ اجرایی شده که در این مدت به دلیل تاثیر مثبت و خوبی که در خانواده ها داشته کاهش ۱۷ درصدی تخلفات راهنمایی و رانندگی را منجر شده است.

سرهنگ امیدی افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیون همیار پلیس در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۶ میلیون نفر پسر و ۴ میلون نفر را دختران تشکیل می دهند.

وی با تشکر از همکاری خوب دانش آموزان همیار پلیس با پلیس راهنمایی و رانندگی ابراز کرد: در استان مرکزی در تعطیلات نوروزی و تابستانه به دلیل همکاری خوب همیاران پلیس با پلیس راهنمایی و رانندگی تصادفات فوتی با کاهش ۲۸ درصدی همراه بوده است.

در ادامه این همایش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: داشتن جامعه ای قانونمند، متخصص و کارآمد در گرو همکاری سایر دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش است.

سروش با تاکید بر تعامل خوب و تنگاتنگ آموزش و پرورش و نیروی انتظامی اظهار داشت: حضور پلیس در مدارس و در جلسات انجمن اولیاء و مربیان، همچنین همکاری آموزش و پرورش با پلیس در اجرای طرح همیار پلیس منجر به رقم خوردن موفقیت های خوبی در زمینه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیکی به دانش آموزان شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح همیار پلیس توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی تاثیر بیشتری را در خانواده ها در راستای کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی دارد، تصریح کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی تاثیرگذارترین قشر بر روی خانواده ها در جهت کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان از دانش آموزان همیار پلیس درخواست تا با نشر اطلاعات خود در این زمینه به دیگر دانش آموزان زمینه جلب مشارکت و همکاری سایر دانش آموزان را نیز با پلیس فراهم نمایند.

گفتنی است در پایان این همایش از ۹ نمونه برتر ترافیکی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.