بیرون کشیدن جسد کارگر مفقود شده از زیر تلی از خاک

به گزارش مرکزی دیلی، زندی‌فر مدیر راهداری راه و شهرسازی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در تکمیل خبر مفقود شدن این کارگر که در پروژه نصب روشنایی در کیلومتر ۵۰ جاده اراک – قم  مشغول به کار بوده و از ظهر دیروز مفقود شده بود گفت: با حضور عوامل آتش نشانی و هلال احمر و با کمک عوامل راهداری، منطقه به طور کامل بررسی شد و در حدود ساعت ۱۸ جسد فرد مذکور در زیر یکی از تل‌های خاک موجود در منطقه یافت شد. این

وی با تاکید براینکه این حادثه یک حادثه کارگاهی بوده است که در اثر بی توجهی و سهل انگاری مسوول کارگاه و بی توجهی راننده لودر به وقوع پیوسته افزود: اینکه این فرد به چه شکل در زیر این تل خاک مدفون شده است هنوز مشخص نیست و کارگران حاضر در صحنه اعلام کرده اند که دیر متوجه نبود همکار خود شده اند و در جریان تفحص منطقه نیز نمی توانستند به درستی محلی را که احتمال بیشتری جهت پیدا کردن این فرد می رفت به ماموران آتش نشانی و هلال احمر نشان دهند.

وی دلیل طولانی شدن روند پیدا شدن فرد یاد شده را آدرس اشتباهی عنوان کرد که کارگران حاضر در صحنه به ماموران می دادند و گفت: این افراد حدود ساعت ۱۱.۵ متوجه مفقود شدن فرد یاد شده شده و به ما اطلاع رسانی کردند که ما نیز پس از نا امید شدن از جستجوهای اولیه از هلال احمر و آتش نشانی درخواست کمک کردیم ولی در زمان حضور ماموران آتش نشانی و هلال احمر کارگران آدرس اشتباهی از محل تجسس به ماموران می دادند که این عامل باعث شد سطح محوطه جستجو افزایش یافته و روند کار به کندی انجام شود.

وی استفاده از سگ زنده یاب را در جریان جستجو موثر عنوان کرد و گفت: متاسفانه جوان مورد نظر به واسطه بیش از ۵ ساعت مدفون شدن در زیر خاک فوت کرده بود.

وی با بیان اینکه باید سعی شود اینگونه اتفاق ها دوباره رخ ندهد، گفت: جسد فرد مورد نظر برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گفته زندی تل های خاک موجود در این محور به دنبال خاکبرداری جهت نصب تیرهای روشنایی محور ایجاد شده اند و فرد مورد نظر به دنبال بی توجهی راننده لودر در زیر یکی از این تل ها مدفون شده بوده است.

خبر مفقود شدن این فرد عصر دیروز بر روی سایت خبرگزاری ایسنا منطقه مرکزی قرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.