رجایی:اقتدار نظام ثمره خون شهدا و پایداری ملت رشید ایران است

به گزارش مرکزی دیلی، عباس رجایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهیدان با اهدای خون خود ایران اسلامی را بیمه کردند وامروز به برکت خون شهیدان پیام جمهوری اسلامی در تمامی جهان گسترده شده است.
وی اظهار کرد: دفاع مقدس فصلی با عظمت از فرهنگ ایثار و شهادت است و نوعی ایدئولوژی قوی از حکومتداری دینی در سایه رشادت رزمندگان و ایثارگران ایجاد شده که باید به درستی اشاعه و معرفی شود.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالهای جنگ تحمیلی، ایران اسلامی کشوری نوپا و دست خالی بود و در سایه نیروی ایمان و اعتقاد توانست در برابر کفر جهانی ایستادگی کند.
رجایی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به عنوان یکی از سکانداران اصلی تضمین امنیت جهان است و جمهوری اسلامی تعیین کننده مسایل جهانی است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: تاثیر ملت ایران با تلاش و کوشش و همدلی مردم و مسولان این نظام مقدس امروز از خاور میانه فراتر رفته و برای حل مشکلات جهانی گام برمی دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با تبریک بازگشایی مدارس گفت: تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار در جامعه است.
رجایی اظهار کرد: امروز در ایران اسلامی قلم ها ونوشتن ها با عطر و بوی شهادت و دفاع مقدس عجین شده و سلاح دانش آموزان قلم، تفکر و اندیشه آن ها است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش بستر اصلی انسان سازی است و رسالت سنگینی در راستای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی دارند.
وی ادامه داد: دانش آموزان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه کسانی باشند که از پشت میزهای درس برای دفاع از کیان این مرز و بوم به جبهه های حق علیه باطل رفتند.
وی ادامه داد: امروز سلاح دانش آموزان قلم و زبان آنها است و باید درک درست از موقعیت جامعه داشته و توطئه های فرهنگی دشمنان را جدی بگیرند.
رجایی توسعه علمی را یکی از اولویت های کشور دانست و گفت: همه باید دست به دست هم دهند و گام های بلندتر و موثرتری در راستای توسعه علمی و عظمت کشور بردارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.