تمدید مهلت ثبت نام جشنواره ملی “علم تا عمل”

به گزارش مرکزی دیلی، احمد رشیدی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ابتدا مقرر گردید که در شهریور ماه و همزمان با هفته دولت جشنواره و نمایشگاه “علم تا عمل” برگزار گردد اما به دلیل لزوم کسب آمادگی هرچه بیشتر در این خصوص و فراهم شدن زمینه مساعد جهت شرکت هرچه بیشتر واجدین شرایط برگزاری جشنواره به مهرماه موکول گردید.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره علاقمندان به شرکت در این جشنواره و نمایشگاه تا پنجم شهریورماه فرصت دارند تا برای ثبت طرح های واجد شرایط در سامانه جشنواره به نشانی سایت http:// festival.isti.irمراجعه و اقدام لازم را به عمل آورند.

تا کنون ۴۰ عنوان طرح از استان مرکزی در سامانه ثبت نام کرده است

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۰ عنوان طرح از استان مرکزی در سامانه ثبت نام کرده است، اظهار کرد: از این تعداد طرح تاکنون ۲۵ عنوان طرح ثبت نهایی شده است.

مدیر کل دفترآموزش و پژوهش استانداری مرکزی ادامه داد: پس از ثبت نهایی داوری آثار توسط کمیته ای منتخب از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها، محققان و نیز کارشناسان دستگاه های اجرایی واقع در دبیرخانه استانی جشنواره انجام و طرح های برتر به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال خواهند شد.

رشیدی با اشاره به ظرفیت استان مرکزی در ارائه طرح هایی کامل و با قابلیت تجاری سازی در این جشنواره اظهارکرد: استان مرکزی با برخورداری از ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی، وجود مراکز علمی و تحقیقاتی و حضور محققان علاقمند و صاحبنظر در رشته های مختلف علمی و همچنین استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد در این استان از پتانسیل بسیار بالایی برای حضور در این جشنواره برخوردار بوده و حضور استان در دو سال گذشته و کسب موفقیت های چشمگیر در جشنواره مذکور نیز موید همین موضوع می باشد.

ظرفیت استان مرکزی در ارائه طرح هایی کامل

دبیرجشنواره ” علم تا عمل” در استان مرکزی با تاکید بر لزوم تکمیل مراحل ثبت نهایی طرح ها، افزود: از همه صاحبان طرح هایی که از قابلیت تجاری سازی برخوردار می باشند و همچنین از مراکز دانش بنیان، دانشگاه ها و محققان برای حضور در این جشنواره و ثبت طرح های خود دعوت به عمل می آید.

وی ابراز امیدورای کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده، با همت و تلاش مضاعف و جلب همکاری
بخش های مختلف بتوان ضمن حفظ موقعیت ممتاز فعلی در جهت ارتقای آن اقدامات لازم را به عمل آورد.

رشیدی توضیح داد: بعد از برگزاری نمایشگاه و جشنواره از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به طرح های برتر و منتخب هدایای ارزشمندی از جمله حمایت های مادی و اعتباری برای تجاری سازی محصولات ارائه خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.