برگزاری بیستمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی وبه نقل ازخبرنگار مهر، احمد غلامی قادی روز چهارشنبه در بیستمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی با اشاره به اینکه توجه به آموزش و انجام پژوهش و تحقیق در اولویت برنامه های این سازمان است، گفت: اقدامات بسیاری نیز تا کنون در این راستا انجام شده است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کرد و افزود: منویات مقام رهبری در راستای سالم سازی بدنه نیروهای مسلح است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

غلامی قادی گفت: این سازمان، نهادی پیشرو در امر پیشگیری از وقوع جرم است که تلاش های فروانی در این راستا انجام شده است.

وی پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و خاطر نشان کرد: شناسایی علل وقوع جرم و توسعه مراکز مشاوره در کاهش جرم بسیار اهمیت فراوانی دارد.

در ادامه این جلسه سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در سخنانی به فعالیت های این فرماندهی در کاهش وقوع جرم اشاره کرد و گفت: با آموزش های انجام شده در بین کارکنان میزان رضایتمندی مردم از کارکنان انتظامی بر اساس نظر سنجی بسیار مطلوب بوده است.

سردار عزیزالله ملکی برگزاری کلاس های آگاه سازی و توجیهی کارکنان، کارگاه های آموزشی، دوره های بصیرت و شناسایی افراد در معرض آسیب را از برنامه های این ستاد در راستای صیانت از کارکنان دانست.

وی در خصوص کاهش وقوع جرم افزود: بستر آسیب در نیروی انتظامی بسیار بیشتر از سایر نیروها است به دلیل اینکه نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با بدنه جامعه و مردم است.

سردار ملکی ادامه داد: در پنج ماهه اول سال جاری کاهش بسیار خوبی در بحث کاهش جرایم کارکنان داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم، رد رشوه، بحث سالم سازی بدنه نیروی انتظامی و برگزاری آموزش های مختلف از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی اضافه کرد: در نیروی انتظامی بستری برای به وجود آمدن جرایم نباید باشد چرا که این نیرو مامن مردم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.